2010. július 21., szerda

2. nap - Szöul

Hétfőn sajna nem volt netünk, csak a városban, így épphogy csak egy-két sort megeresztettem, mert nem elég, hogy nem volt itt a szálláson wifi, de lent még akadozott is és állandóan ledobott :S rohadt idegesítő és elkeserítő volt, de ma jobb a helyzet, de sajna csak egy blogbejegyzéssel,...de nehogy lemaradjatok vmiről^^ ;) :D szal ezek a hétfői események:

Ez a nap, ez a nap, eccerűen valami fantasztikum volt!!! <3 *.* Csak akkor lehetett volna még jobb, ha DBSK koncira mentünk volna vagy ők jöttek volna szembe az utcán!!! Ez nap...nincsenek rá szavak!!! *.* De kezdem az elején^^ Szóval úgy volt betervezve, hogy mindenképpen elmegyünk a Time Out Gelatoba, plázázni, az Ewha Universityhez és ha marad idő, akkor Susukáék pizzériájába is belesünk^^ El is indultunk így, szépen sorban. Fuh, háth elég kalandos volt a fagyizóhoz jutás, ugyanis több helyen is fel lehet jönni a metróból és mindegyik feljárat meg van számozva. Jófele is jöttünk fel, mert az 5-nél kellett, csak mi nem tudtunk róla. Nah aztán mikor felértünk megkérdeztem pár embert, de vagy nem tudták, hogy miről beszélek vagy nem értették :S micsoda jó lehetőségek, mi?! XD lol aztán én elmentem a sarokig, de nem láttam semmit, meg a másik irányban a másik utcáig, de ott sem láttam semmit. A többiek leültek, de én nem adtam fel, mert éreztem, hogy közel járunk, éreztem Yoghurt közelségét, a drága ki Mickyét, ott repkedett a levegőben denevér szárnyain, csak úgy suhant ez az érzés :D Aztán láttam, hogy az út másik oldalán van egy kávézó és gondoltam arra fele sok fiatal jár, csak összeakadok egy Cassiopeia-sal!! az nem igaz, hogy nem XD de mindehhez 3 sávon kellett magamat átverekedne, mert nem akartam lemenni az aluljáróba, nem szeretem, Pesten sem. Nagy nehezen, kb. 10 perc alatt sikerül átjutnom és nem ütöttek el XD úgy volt, hogy itt még megkérdezek pár embert és ha tényleg nem tudják, akkor fel kell adnom, mert már télleg sok mindenkit megkérdeztem és nem tudunk örökké ottmaradni...jött ott egy lány, akiben uccsó reményemet láttam. Már mikor közeledtem,azonnal kivette a fülhallgatót a füléből, pedig láttam, hogy azelőtt nemsokkal tette bele. Elmondtam neki is, mint a többieknek is, hogy mit is keresek. Nem is hallott még róla ő sem XD lol és nem is tudta, hogy hogy kell leírni XD de rajta legalább látszott, hogy télleg szeretne segíteni. Elő is kapta a kis érintőképernyős szuper telcsijét és beütötte, azt pedig rögtön ki is adta a térképen, hogy merre is van. Aztán elmagyarázta nekem, én pedig nagyon megköszöntem neki és vidáman rohantam vissza a többiekhez, ugyanis totál jó helyen voltunk, csak a köv. utcáig kellett volna elmennünk, - ahova én is benéztem, csak benéztem XD - és máris ott vagyunk!!!! :DDDDD FANGÖRLKÖDÉS KÖVETKEZIK - CSAK ERŐSIDEGZETŰEKNEK!!! XD Gyerekek, velem madarat lehetett volna fogatni!!! Hisz bemegyünk Yoochun fagyizójába!!! Ahol ő is szokott néha lenni, ugyanazon a padlón lépkedünk, ahol ő is, azokból a fagyikból választhattunk, amikből ő is, meg minden!!!!!! *.* Lefényképeztük kívülről, aztán ketten a Szabinával bementünk, a többiek nem akartak, ami érthető is, szal semmi gond nem volt ebből^^ Beléptünk és ahhhh Yoochun mindenhol!!!!! *.* (mármint nem ő maga klónozva, osztódva vagy ilyesmi XD hanem) képek, poszterek, ajándéktárgyak, minden (még Svédcsepp is XD lol - nah jó, az azért nem :D)!!!! És volt ott kicsi kép, nagy kép, bögre, póló, nem tom, télleg minden!! Volt egy üzenőfal is, amire azok a rajongók rakták üzeneteiket, akik ott jártak. Amúgy nem egy nagy hely, ahogy majd a fényképen is láthatjátok...de most értitek, szal kit érdekel, mikor ott vagyunk, ott a Time out-ba...?! De komolyan, akkor engem már semmi sem érdekel, csak az, hogy ott vagyunk!!! *.* Vettünk fagyit is, a Szabina Epres-banánosat és valami citromosat evett(kevertek voltak, szal ez csak 2 gombócnak számított) én meg vmi csokisat meg joghurtos-zöldalmásat :DDD És képzeljétek!!!!! Aszonta az eladócsaj, aki egyébként iszonyat aranyos és kedves volt, hogy Yoochun is szereti azt az almásat!!!! *.* Az én kis Yoghurtom <3 Ittenem <3 *.* kis Drága <3 Jah és kaptunk a fagyihoz ingyen képet is, nem olyan nagy, de több minden is van rajta, majd otthon megmutatom ;) Leültünk megenni a fagyit, - miközben DBSK zene szólt - szal tudod Manna, már csak a lepény hiányzott a mennyországhoz XD -, de én nem bírtam ki és elkezdtem mindent fényképezni XD *.* És ahhh olyan jó volt!!! :D A fagyi is nagyon finom volt!!! nyamm-nyammm *.* Aztán kitaláltuk, hogy mi lenne, ha mi is hagynánk üzenetet Yoochunnak angolul?!!! Meg is írtuk, kiszíneztük egy kicsit és megkérdeztük, hogy kitehetjük-e és igeeen!!!! *.* :DD <3 szal felraktam a kis faliújságra és most ott díszeleg, ott a Time outban, a mi aláírásunkkal és Yoochun bemegy és majd elolvassa meg minden és áááááááá <3 *.* FANGÖRLKÖDÉS VÉGE - Aztán Szabina még mail címet cserélt az eladó lánnyal, meg le is fényképeztem őket együtt és már épp indulóban voltunk, mert elég sokat időztünk már így is, amikor is a nem messze tőlünk ülő ferdeszemcsi csajok(+ egy srác) közül egy odajtt és megkérdezte, hogy DBSK fanok vagyunk-e XD :D és mondtuk, hogy igen, mondta, hogy ők is, Kínából jöttek és megkérdezte, hogy csinálhatnánk-e egy közös képet, és mondtuk, hogy persze, szal 5-en összeálltunk csajok és a pasi készített rólunk képet :D aztán már télleg indultunk, de még előtte elköszöntünk ott mindenkitől, mert mindenki olyan aranyos, meg kedves meg minden volt *.* :D Alízék közben leléptek, mert ők kíváncsibbak voltak az egyetemre...^^ Ezután meg akartuk keresni a Myeong-dong plázát. Nah ez megint elég vicces és kalandos út volt XD Nagyjából tudtam, hogy hol van, de pontosan nem, mert nem volt nálam a Szöul könyvem, csak a metró térkép, ezért igazából foggalmam sem volt, hogy merre is kellene keresni a MyeongDong Plázát. Stal, mikor feljöttünk a metróból azonnal meg is kérdeztem egy járókelőt, hogy merre is kéne mennünk. Útba is igazított és már suhantunk is :D de az elmúlt tapasztalatok alapján nem bíztam meg egyetlen koreai eligazításban és ezért kicsit később megkérdeztem mégegyet, aki szintén mondta, hogy jó fele megyünk, szal megnyugodtam, de azért mégegyet meg akartam kérdezni XD ez volt a vesztünk és egyben a legeslegjobb dolog is, ami csak történhetett :D ugyanis egy törött lábú csajt és egy msáikat, a mellette sétáló két gyerekkel szólítottam le XD mint később kiderült a két nő tesó volt^^ de csak a töröttlábú tudott angolul, szal ő mondta, hogy nem is tud róla, hogy errefele lenne pláza XD lol pedig eddig mindenki, akit kérdeztem arrafele irányított XD nah mondom, okkés XD De mondta, hogy arrfele lehet kapni olyan cuccokat, amiket mi keresünk, amerre a nővére megy, úgyhogy kövessük, nincs messze. Mentünk is utánuk és valóban nemsokára el is érkeztünk egy ilyen hosszú utcaszerűséghez, ahol aztán minden volt, de télleg!!! még jobb volt, mint az Insadong!!! :D Rögtön az elején megláttam egy Korean Music nevű bolt feliratot, több se kellett nekünk, azonnal bementünk :D először kozmetikumok fogadtak minket, már kezdtem azt hinni, hogy rossz helyen járunk, mert egy emelettel feljebb is még csak Rain reklámozta a kis természetes anyagokból készült áruit XD de szerencsére a lépcsőre volt írva, hogy "ne aggódjunk, amit mi keresünk feljebb van" XD lol nah jó, nem ebben a formában, csak úgy, hogy "Korean Music feljebb" XD FANGÖRLKÖDÉS KÖVETKEZIK - CSAKIS ERŐS IDEGZETŰEKNEK!! és a köv kanyarban már meg is pillantottam a BBF óriás plakátot a falon!!!!!!!!!! <3 azonnal elkezdtem fényképezni, mert volt ott Big Bang, Shinee, DBSK, SS501, BBF, minden!!! :DDDD a mennyországban éreztem magam, márcsak a lepény és az élőkoncert hiányzott XD asse tudtam, hogy hova nézzek!!!Először a magazinokat vettem észre, volt vagy 20, mindegyikben volt olyan, akiért megvettem volna XD de mindegyik rohadt drága volt, szal inkább nem :S majd elindultam hátrafele(amugy nem volt nagy bolt egyáltalán), közben észrevettem a BBF-et, a Special Editiont is, ami nekem van!!! :DDD és utána, utána kerekedtek csak el igazán a szemeim, majd kiestek, éreztem, hogy kezdenek megremegni a lábaim és mindjárt összeesek vagy elfolyok, ugyanis megpillantottam a 3 polcnyi DBSK gyűjteményt!!!!!!!!!!!!!! ááááááááááááááááááááá <3 :DDDDDD *.* Volt ott kislemez, extra változat, dvd-k, minden!!!!! Istenem, Hi ya ya kislemez <3 Purple line, Step by Step kislemez, Hug international változat... <3 Kb. az egészet fel bírtam volna vásárolni!!!!! Aztán van vmi olyasmi, hogy az itteni dvd-ket nem lehet otthon lejátsszani, mer mit tom én mér XD lol - Ágoston segíts ki lécci, ha olvasod a segélykérésem XD - nah mindegy, lényeg, hogy van amelyiket nem lehet. Megkérdeztük az előadókat és a japánosakat nem lehetett, szal a T koncertet sem, pedig, ahh, azt tuti megvettem volna!!!! de így csak a fénykép maradt meg a kis Hi ya ya cd-mel is T_T most így nem árulom el több okból kifolyólag sem, hogy mit/miket vettem, majd csak otthon inkább... XD Ezután még mindig volt időnk, szal még lejjebb sétáltunk ezen az utcán. Annyira jó volt!!! Az a sok ember, a sok bolt, a sok minden!!!! :DDDDD fantasztikus volt, főleg, hogy szupcsi napunk volt!! :DDDDD És akkor megláttam mégegy végzetes boltot!!!! Fuh, gyerekek, bár vehettem volna mindenből egyet!!! Új bőröndöt is kellett volna vennem hozzá XD :DDDDD Nah ott is aztán minden volt!!!! DBSK együtt, külön, bögrén, tollon, pénztárcán, irattartón, füzeten, fényképalbumon, posztereken és még egy csomó mindenen, volt még SS is meg SuJu, Lee Min Ho, Jang Eun Suk, stb, és ezekből is csomó minden, fuh, gyerekek, majdnem beájultam a bolt közepén, ami amúgy nem volt nagyobb, mint az otthoni szobám!!!!!! És mégis, annyi minden...totál kész voltam!!!! le akartam fényképezni, de előtte megkérdeztem, hogy szabad-e, sajnos aszonták, hogy nem T_T pedig fuh, mindenhol körbevettek az ilyen fan dolgok, eszméletlen volt!!!!!!!Ennyit egyhelyen még életemben nem láttam!!! Most sem árulom el, hogy mi a szitu, legyen meglepi, majd otthon ;) :D áááááááááááá eddigi legjobb nap volt az összes közül!!!!!!!!!!! Továbbmentünk még az utcán, de valami hihetetlenül emelkedett lelki állapotban - Manna, Te már rég rámszóltál volna, hogy álljak le... XD -. De télleg, eddig ez volt itt a legszebb, legvidámabb, legboldogabb napom!!!! *.* :DDD - FANGÖRLKÖDÉS VÉGE Továbbmentünk még egy kicsit, lefényképeztünk egy szökőkutat, aztán megkérdeztük, hogy merrefele van a metró egy ilyen információs standnál meg térképet is kértünk a biztonság kedvéért. Elindultunk haza, ugyanis 4-re volt megbeszélve, hogy vissza kell menni, mert, hogy akkor indulunk. A kijelentkezés pedig már a délelőtt folyamán megtörtént. Kb. másfél órával 4 után sikerült is elindulni a pakkokkal és metrózgani. Volt ahol nem volt mozgólépcső, igaz csak pár helyen, de fuh, éppen elég volt...Simán eltaláltunk arra a helyre, ahol kb. 7ig várták a különböző országokból érkező fiatalokat. A hotel neve Dreamtel és kivülről jól néz ki, meg belülről is, de van azért egy-két dolog, ami khhööömm, lehetne jobb is. Pl. a szönyeg úgy néz ki, mint ami kb. egy éve nem volt takarítva, a klíma(amit nem lehet kikapcsolni)büdös levegőt is fúj és ami a leggázabb, hogy nincs wifi!!!!!!!!!!! el vagyunk vágva a külvilágtól!!!! Nem bírjuk felfogni, hogy ez hogy történhetett, de megtörtént :S Megtörtént, hogy egy sokkal jobb szálláson, mint az előző nincs wifi!!!! Gyerekek, ez a vég, én mondom néktek XD nah de ne szaladjunk előre, csak szépen sorjában^^ Először átvettük a kulcsokat, programfüzetet, lifteztünk és végül megérkeztünk az 5. emeltre az 503as szobába, ami a miénk^^ Most Évivel, Katalinnal és Enikővel vok egy szobában^^ Találkoztunk Eun Sunnal is, ő is épségben megérkezett, szal teljes a csapat!!^^ olyan fél 6 fele érkezhettünk meg és 7kor volt a vacsi. Szal gyors zuhiztunk, aztán mentünk is kajcizni^^ Reméltem, hogy vmi finom lesz, mert már farkaséhes voltam^^ Amint beléptünk a konyhába, ami egyébként szintén szép hely és megláttam, hogy mi lesz, oh, alig vártam, hogy elkezdhessem!!! :DDDD ugyanis Pibinpab volt :DDDD A fényképen még nem összekevert állapotban van, ugyanis így kaptuk meg és nekünk kellett összekeverni rizzsel azt a sokmindent, amit a tányérban láttok és megkajcizni :D a mellette lévő kis fehér tálkéban pedig vmi tojásleves szerűség volt hagymával, iszonyat finom - tudod Manna, főleg, hogy hagymás :D - volt, szal azonnal be is vágtam, erre közölte Eun Sun, hogy azt a Pibinpabbal együtt szokás enni, mert, hogy úgy jobban segít az emésztésben. Dehát akkor már mindegy volt...XD majd legközlebb!!! :D Ezután volt egy kis tájékoztatón meg lehetett kérdéseket feltenni, ilyesmi. Jah egyébként van itt egy koreai srác az USA-ból, vmi Benjamin (Franklin XD lol), aki elég vicces, mert mikor először meglátta a kis 9 fős (lány)csoportunkat, máris lecsapott ránk és mindegyikünknek külön elmondta, hogy ő Ben xD meg nem baj hogy oda van írva a kártyánkra, ami a nyakunkban lóg, hogy Hungary-ból jöttünk(mesterségünk címere...), de ő azért megkérdezte XD (Neked bejött volna szerintem Manna, jól eltársalogtatok volna angolul :D XD) Aztán még csomószor összefutottunk vele, és mindig újra bemutatkozott, meg megkérdezte, hogy honnan jöttünk, mer olyan hiperaktív a gyerek, hogy itt már szerintem mindenkihez odament cseverészni XD meg amúgyis tiszta hiperaktív, meg tudjátok, olyan igazi amcsi, laza, menő csávó(csak szét ne essen)és még ebédnél is velünk ült egy asztalhoz XD meg lehozott vmi vastag koreai könyvet, ami úgy néz ki, mint a Biblia XD dehogy minek hozta le kajáláshoz?! XD mer ha még áldást mondott volna belőle vagy vmi zsoltárt felolvas, akkor ok, de így?! aztán meg otthagyta az asztal alatt és úgy kellett neki visszaadni XD persze nem mi adtuk neki oda, mert mi az első találkozás óta próbáljuk elkerülni, de vhogy naon nem megy, mindig belebotlunk XD lol A tájékoztató után felmentünk a szobánkba és nagy felháborodottsággal vettük tudomásul, hogy ezen a jó helyen nincs wifi :S szal nyakunkba vettük a várost, hátha találunk vhol. először máris egy játszótérbe botlottunk, ami nemcsak kicsiknek, de halmoniknak is tökéletes, szal ajánlom Neked, Mannám :D kép sajna nem készült, mert nem volt nálunk semmi olyan, amivel csinálhattunk volna. De majd otthon elmesélem Neked külön, ha érdekel, még le is rajzolom, hogy hogyan jutsz oda ;) Lejjebb voltak boltok, sok kereszt, akváriumban úszkáló polipok, tintahalak, lepényhalak, stb, még lejjebb pedig már egész városias volt a légkör, szal gondoltuk ott biztos lesz wifi. Le is ültünk egy padra, egy ideig ment is, aztán megszakadt és utána nem bírtuk visszahozni, szal elég gáz volt, ott szenvedtünk vagy egy órát, mire megint volt, gyors megírtuk, amiket akartunk, aztán visszajöttünk alukálni.

Napi aranyköpések:
Heinekent, hej nekem! by Szabina
Nem hinném, hogy bárkit is érdekelne a DBSK... by Évi
Onnan lehet tudni, hogy merül az elem a fényképezőmben, hogy a fókusz nem áll be. by Én

Mai képek:



Time Out Gelato <3 Yoochun <3 fagyi <3 nyammm <3 :DDDD 

Hagytunk üzit Yoochunnak angolul :DDD ott van alul, bekarikáztam^^ 

Korean Music bolt - BBF plakát <3

Én és a szemem fényei, amiket ott kellett hagynom...T_T

DBSK polc *.* <3 :DDDD

Ahova sosem lett volna szabad belépnem XD

szállásunk

szobánk

vacsi - iszonyat finom volt!!!! <3 nyammm :D(Pibinbap, kimcsi, kis tojáskák, vmi rizses tekercs - a zöld, csípős szószok, vmi tojásleves szerű hagymával)


5 megjegyzés:

  1. Végül is összejött!
    Gratulálok, klassz kis kirándulás! :D
    A DVD-k más kodekeket használnak. Aki ügyes, azért lejátssza itt is... :P ;)
    Légy jó!

    VálaszTörlés
  2. bocs, hogy bepofátlankodom, a koreai, taiwani dvd-k 3as régiókódosak, a japánok pedig 2esek, európa szintén kettes, szal azt tuti lejátszod itthon is, egyébiránt a számítógép minden régiókódosat lejátszik és dvd-shrinkkel (ingyenes progi) felmásolod a gépre, leveszed róla a régiókódot, kiírod dvd-re és már nézheted is asztalin :)

    egyébként nagyon irigyellek most :D és köszi, hogy vezetsz naplót :D amúgy már felköltöztem pestre, majd valamikor összefuthatnánk :)

    Andyciccc :)

    VálaszTörlés
  3. Tudom Ágoston, azért is nem tudtam megvenni, mert megkérdeztük, hogy melyikeket lehet és melyikeket nem... ;)

    Télleg Andi??!!! wwwoooowwww O.o Akkor ez azt jelenti, hogy hiába mondta az eladócsaj, hogy nem játssza le, mert lejátssza???!!! O.o szal nyugodtan megvehetem a T koncertet?! Ez azt jelentené?! O.o Igazából én is irigylem magamat!!! :DDD XD nagyon jó itt, ill.háth azért vannak kicsit rázós dolgok is, de alapjában véve mégiscsak itt vok Koreában, ami csakis jó lehet!!!! :DDD És ne viccelj már!!! Én örülök, hogy írtál ide!!! nem is gondoltam volna... O.o de tök jóóóó!!! :DDDDD

    VálaszTörlés
  4. engem ez sose tartott vissza attól, hogy megvegyem a dvd-ket XD a ketteset minden további nélkül lejátsza, a hármasat meg nagyon egyszerűen lejátszhatóvá tudod tenni, szóval ne habozz megvenni :D amúgy sztem a csaj azt hitte, hogy koreában akarod lejátszani azért mondhatta xD

    nekem meg ma lesz az első koreai órám Mirával, szóval most én is happy vagyok :D élvezd ki minden pillanatát koreának helyettem is *szipp*

    VálaszTörlés
  5. Télleg???!!! Mirával fogsz koreaizni??!!! nahát, dejóóó!!! Sok sikert!!^^ Jövőre jössz Te is, mit szólsz?! ;) És természetesen minden pillanat ki van élvezve rendesen *.* :DDDD ááááááá :DDDD wwwwííííí :DDDD

    VálaszTörlés