2010. július 26., hétfő

6. nap - Yeosu

Tegnap(péntek)reggel korábban akartam kelni, hogy befejezzem a tegnapelőtti napot és Ágoston fel tudja pakolni, de negyed órával később is keltem, mer nem bírtam kivánszorogni meg ugye másmilyen is lett a képfeltöltés mente az újítások miatt és ezért nem tudtam olyan sebességgel haladni, ahogy szerettem volna, szal végül nem tudtam feltölteni mindent és így nem lett az egészből semmi. :S

/ Mod.: Kis késéssel, de azért meglett. ;) /

A változatlanság kedvéért ismét a tornateremnél reggeliztünk, majd megkezdődtek a programok. Már az elején totál rosszul voltam, mert most ugye úgy van, hogy 2-3 progin kívül oda mész és az csinálsz a fesztivál területén, amit csak akarsz. Logan aszonta, hogy délután kell majd bemutatnunk az országunkat nyolcunknak. Körbe is ment előző este a papír a buszon, hogy 16:45 - 17:00ig leszünk. Erre mikor odaértünk, közölték, hogy még csoporton belül is be kell mutatnunk ketten(mivel 11-12 egybe volt és a Kata a 11-ben van). Nah ettől rohadtul ki voltam, mert mi a tökömnek mutassam be kétszer, mikor mást is csinálhatnék a többiekkel helyette, vagy gyakorolhatnám a táncot...Nah mindegy, összeállítottuk nagyjából a dolgot Katával, aztán ott ültünk vagy két órát és végül nem maradt idő rá, szal mást is csinálhattam volna...egy csomó jó dolgot!!! ahelyett, hogy ott ülök :S nah jó, megpróbáltam továbblépni lelkileg, nehéz volt :s aztán elmentünk ebédelni. Utána leültem egy kicsit gépezni, majd kettőtől tánc próbánk volt, ezért egy csomó más jó konciról meg mindenről maradtam le, amit majd ma Évivel pótolunk délelőtt, mert neki meg hanbok próbája volt ugyanakkor. A próba 5ig tartott, szal lemaradtam arról a hülyeségről hogy bemutassam az országot, nem a többiek megtették helyettem is, szal minden ok :D úgysem szeretek szerepelni...:D Ezután elmentem gyos kajálni, mert 6tól megint próba volt. De egyáltalán nem volt amúgy teher, mert szükség is volt még arra, hogy elpróbáljuk meg háth ugye, mint említettem a tancsi "bácsi" sem volt egy bányarém, szal <3 *.* ahh olyan jól táncol, Istenem <3 *.* kis cukiság :D jah igen, a délutáni próbán, ami még 5 előtt volt, próbáltunk a nagyszínpadon is és kaptunk ajándék jégkrémet és a kis cukiság adta nekem <3 *.* :DDDD aztán a 6 órási próbán kaptunk bátorság sütit vagy nem is tom hogy nevezzem meg egy új pólót, szal mostmár 3 pólóm van :D De ezt az újat egy kicsit kezelésbe vettük, mint kezdő sztájlisztek(milyen hülye szó ezt is XD milyen liszt kell a tésztához anyu? búzaliszt? Nem, legyen inkább sztájliszt XD - ah, nah mindegy, most csak ilyen kis ratyi poénra futotta XD)és levágtunk belőle itt-ott, meg átalakítgattuk, meg ilyesmi, tök jó lett :D Aztán lassan elindultunk a végzetünk felé :D a műsor már nagyban ment, éppen Éviék voltak soron, mire odaértünk a backstage-be :D BACKSTAGE!!! :DDDD azé vágjátok XD És mikor rápillantottunk a monitorra, megláttuk, hogy cseppet sincsenek ám kevesen O.o Amíg sorra nem kerültünk mindenki próbálgatta, még tökéletesítgette a lépéseket, az uccsó simítások pillanatai voltak ezek nah meg persze egy közös FIGHTING-é^^ És aztán mi következtünk!!!!! :DDDDD nah és persze elszúrták, miért is ne...?! ugyanis két oldalról vonultunk fel, mert először az első 7-8 ember táncolt, utána a pedig mi. És azt hittük, hogy már a másik oldalról is kezdenek felvonulni a többiek, de még nem tudtak, a dobok miatt, amit az előző produkcióból vittek le. Mi le is guggoltunk, ahogy van a koreográfiában, de az első csapat, az A, akik kezdik még nem vonultak fel, viszont a zenét meg már elkezdték áááááá >.< nah akkor mindenki, aki csak tudta, hogy még nem kellene kezdeni, buzgón elkezdett bólogatni meg minden és akkor végre leállították, bevonult az A csapat és és kezdődhetett a show!!!!! :DDD A kettővel előttünk beszélő fószernél voltak tüzijáték effektek meg ilyesmi és bírtuk volna ha nálunk is lesz, háth volt is!!!!! :DDDDD az elején száraz jéggel kezdték, aztán volt ilyen kitörő száraz jég is meg tűz!!!!!!!! wwwíííííííííí :DDDDDD Annyira menő volt az egész!!! :DDDDDD ááááááááááááá :DDDDDDDD aztán a tánc után meghajlottunk és le akartunk vonulni, de odatereltek minket a színpad elé, hogy a Yeosu fesztiválos táncot - amit a tegnapi bejegyzésemben említettem - táncoljuk el!!! A színpadon is táncoltak, csak azok azt gyakorolták egész idáig, mi meg nem!!!! ááááááá >.< Asse tudtam hogy vannak a lépések!!! szal beálltam hátra, de ugye a levegőben mozgó kamera elől nincs menekvés XD háth mindegy, azért egész sokmindenre emlékeztem belőle és amúgy rájöttem, hogy nem is annyira bonyi tánc, szal ahhoz képest, hogy csak párszor táncoltam el, ahhoz képest tiszta profi voltam :DDDDD a közönség szerette volna ha mégeccer eltáncoljuk, szal ment mégeccer^^ aztán már télleg levonultunk és mindenkni pacsi meg puszi meg minden^^ és megdicsért minket a kis cuki Szonszengnimünk :DDDD Meg a Group Manager is tiszta büszke volt, aszonta, hogy majdnem sírt meg minden^^ olyan cukik voltak <3 Megpacsiztam a kis cukisággal is <3 meg csináltunk csoportképet, még táncoltunk hátul egy kicsit, uhh a Szonszengnim milyen csípőmozgást levágott *.* huh, kellett egy felmosórongy *.* XDDDD áááááááááááááá olyan jó volt a tegnap este!!!! <3 Ahhoz képest, hogy szarul indult nap...de tudtam, hogy a vége szupcsi lesz!!! :D Aztán még fellépett vmi új lánycsapat, látni kellett volna, hogy odaözönlött mindenki hirtelen, aztán mikor vége lett, akkormeg mindenki el XD Évi megtalált engem közben, úgyhogy vele beszélgettem meg visszamentünk a tornateremhez, csak még kicsit leültünk dumcsizni meg netezni és odajött az argentin pasim dumcsizni :DDDD azt még nem is említettem, hogy minden teljesített feladatért, pl. az országunk bemutatása, tánc, maszk készítés, tálkafestés, stb.kapunk matricát és majd a fesztivál végén, ha elég sok lesz, akkor kaphatunk ajándékot(mp3 lejátszó, meg mit tom én mik vannak még, pénznyeremény, ilyesmi).Ezért a fellépésért 6-ot kaptunk, amit ott a tornateremben kaptunk meg aztán indultunk haza. Évivel még elugrottunk boltba, utána pedig eun Sunnal sétálni, aztán nyugovóra tértünk^^ De amúgy mióta itt vagyunk, még eccer nem bírtam kialudni magam XD mer kb. minden nap csak 5 órát alszunk max. :S nah de mindegy, nem is ezért vagyunk itt, hogy pihenjünk, majd pihenünk otthon!!! XD nah de akkor most lépek...viszlátó holnap^^
u.i.: a többiek mondták, hogy nem is volt rossz a Global Village(ahol az országunkat kellett bemutatni), sőt aszonták, hogy tök jól sikerült, szal a végén kicsit szomcsi voltam, hogy nem lehettem ott...




Fellépés helyszíne és a show







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése