2010. július 28., szerda

Visszaút, megérkezés

És íme ez a nap(kedd) is eljött T_T Nagyon nem akartam hazajönni, még legalább nyár végéig szívesen ott maradtam volna!! (jah, amúgy előző bejegyzésemből kimaradt, hogy Szöulba csak 4en: Évi, Alíz, Szabina és én jöttünk vissza, mert a többiek még tovább maradtak kinn...) Reggel a telóm ébresztett, de még legalább csak 5 percet szerettem volna lustizni,ezért úgy tettem, aki alszik, de nem mertem nagyon elkényelmesedni, nehogy bealudjak...és pontosan az órám ébresztése után 5 perccel Alíz leszólt fölülem, hogy ébredjek^^ Mondtam, hogy már fent vagyok 5 perce, csak nincs is kedvem felkelni, se hazamenni...Ő meg mondta, hogy nem is hallotta a telómat, hanem magától ébredt :D micsoda érzékszervei vannak, még ébresztő sem kell neki, jó lenne ha én is így be tudnám magam állítani^^ (uppsz ez megint kétértelmű volt... :P) Kikászálódtam az ágyból és elkezdtem pakolászni. Ahh, annyira gáz volt, mert nem fértem bele a bőröndbe meg a táskába, még a rózsaszín - szülinapomra kapott - táskámba is kellett pakolnom, méghozzá azokat a dolgokat, amiket nem szerettem volna, ha megnyomódnak. De még így is alig fértem el, amit lehetett otthagytam...Éppen időre nagy nehezen elkészültem. Min. 10 perccel később indultunk, mint terveztem, szal kicsit be voltam tojva, meg amiatt is, hogy hogyan fognak 2 kézipoggyásszal felengedni a gépre, ráadásul reggel még lemértem a hátizsákom és 7 kg volt, 5 helyett!!! O.o Szal totál ki voltam, Alíz nem győzte mondani, hogy nem lesz semmi baj...én meg nem győztem kérdezni, de mi lesz???!!! XD totál ki voltam, hogy esetleg rá kell fizetnem vagy ilyesmi :S Reggeliért még beugrottunk a szokásos helyünkre, a Párizs Bagettbe, ahol még alig voltak kipakolva a cuccok, mert kb. negyed órája nyitott ki. Nah de sebaj, mert a lényeg már kint volt, szal volt mit vennem^^ Ezután Alízék nagyon rendesek voltak, mert nem elég, hogy felkeltek ilyen korán, még ki is kísértek a buszmegállóba és megvárták velem a buszt, addig is nyugtatgattak, hogy minden rendbe lesz a pakkommal^^ Persze nem sok eredménnyel XD épp lekéstük a 6002-t, szal nem is tom még mennyit ültünk ott a következőig, max. negyed óra lehetett, de egy kicsit féltem, hogy nem érek majd időben a reptérre és nem kapok helyet ablak mellé, mert még be kellett váltanom a pénzt, meg bekötöztetni a csomagot, ilyesmi...Megérkezett a busz, gyors elköszöntem és felszálltam. Egész úton azon gondolkodtam, hogy hogy lesznek a csomagok, mi lesz a varsói reptéren velem totál egyedül meg hasonlók, nagyon paráltam...Megérkeztem a reptérre. Először azonnal megnéztem, hogy hol kell becsekkolnom a gépemhez. Még nem volt kiírva, ezért elmentem visszaváltani a pénzt, meg beköttetni a csomagomat. Mikor visszamentem, már ki volt írva...El is mentem oda, ahova kellett, de már nagyon hosszú sor volt, szal kezdtem elveszteni a reményt, hogy ablak mellé ülhetek és a csomagok miatt is izgultam. Szerencsére nem szóltak semmit a dupla csomag miatt és mikor mondtam a csajnak(aki nagyon aranyos volt egyébként), hogy ablak mellé szeretnék ülni, mondta, hogy okkés, máris keres helyet...És talált!!!! annyira örültem!!! duplán!! hisz a batyuimra sem kellett ráfizetnem és még ablak mellett is ülhetek majd!!! :DDD De az igazán szuper dolgok még csak ezután vártak rám!!! :D nem is sejtettem volna, hogy mik!! :D Nagy nehezen megtaláltam, hogy hová kell mennem útlevél ellenőrzésre, meg tovább...majd a váróban leültem egy kicsit laptopozni, mert volt még időm beszállásig...nem rohantam azonnal, hogy beálljak a sorba, inkább megvártam, míg kicsit fogynak az emberek és beálltam a sor végére. Gyorsan haladtunk, akadálymentesen egészen addig, míg hozzám nem értünk XD jellemző...lol mikor az én jegyemet ellenőrizték azon az izén, ami olyasmi, mint a Tescóban az, amin lehúzzák a vonalkódot, akkor csipogott. Ami gondoltam akkor, hogy nem jelent jót, mert mondták, hogy várjak egy pillanatot. Nah mondom, még a végén valóra válik, amit szeretnék és maradhatok még Koreában XD De éppen ekkor, mikor ez bevillant, a nő kezembe nyomott egy másik jegyet és közölte, hogy menjek a business class(első osztály) felé O.o Háth egy pöppet leesett az állam...Először el sem akartam hinni, gondoltam, hogy biztos, amikor majd beszállok, akkor hátrairányítanak, hisz ez tuti csak vmi tévedés lehet, mert a rendes jegyemre meg másod osztály volt írva...Szal kétségek között, de fedélzetre léptem^^ mivel totálisan össze voltam zavarodva, megkérdeztem az egyik stuardesst, hogy mégis hol van a helyem. Ő pedig megmutatta, hogy hol, méghozzá az első osztályon!!!! O.o huh, de mekkorát néztem!!! El sem hittem, pedig ott voltam!! Leültem egy fószer mellé, mer oda szólt a jegyem, belülre az ablak mellé és még nagyon sokáig azt vártam, hogy mikor jön oda hozzám a stuardess, hogy tévedés történt és kísér az igazi helyemre...De nem történt meg, sőt még indulás előtt a fószer is elült mellőlem, mert még volt egy csomó üres hely és minek ülnénk egymás mellett, ha lehet egyedül is...Szal duplán jó volt!!! 3 ablakom és két ülésem is volt!!! :DDDD Komolyan mondom, volt ott minden!! az ülés nem tom hányféle módba volt állítható gombok segítségével, érintőképernyős tévé meg hozzá távirányító(ez mondjuk odafele is volt), nagy hely, máshonnan kellett "elővenni" az "asztalt" amire a kaját hozzák. A menü fantasztikus volt, az italválaszték is...Csomó mindent lehetett kérni ingyen, csomószor jöttek és kérdezték, hogy nem kérünk-e vmit, mire van szükségünk...a kaják eszméletlenek voltak és minden tök kényelmes volt!!! szal jó is 9 órás útnak néztem elébe^^ Rögtön érezni lehetett, hogy ez egy más világ, mert máris úgy kezdte a stuardess, hogy mit kérek? pezsgőt, szénsavasat, üdítőt...O.o nyugi, csak almalevet kértem^^ Aztán mikor kihozta az első kajcit, aszittem annyi volt. Erre miután megkajáltam és jött elvinni a tálcát, kérdezte, hogy "Elvihetem az előételt?" mondtam, hogy igen, de olyan kerekre nyíltak a szemeim,hogy jó, hogy nem ijedt meg tőlem XD hogy micsoda?! ez még csak az előétel lett volna?! O.o én totál abban a tévhitben éltem, hogy ennyi az egész és még ez is fantasztikus volt!! Aztán persze a főételből is volt pár választék...és még desszert is volt^^ az előétel előtt még kaptunk rágcsát, meg ittam pár teát i az út alatt...^^ hú de finom volt az is!!! <3 ezek után bealudtam, filmet néztem, T koncertet meg ilyenek :D majd félút környékén vagy egy kicsit később még jött egy úgy nevezett "könnyű kajci"(Light meal) - itt is volt választék. Jajj, minden annyira finom és luxus kivitelű volt, totál hozzá tudnék ehhez szokni minden alkalommal XDD Most nem magyarázom túl a kajákat, majd úgyis rakok fel róluk képet...
A helsinki reptéren volt egy csomó időm, szal átmentem az útlevél ellenőrzőn és leültem a váróterembe laptopozni^^ persze éppen senki sem volt sehol, tök uncsiztam :S pedig már csak 1 óra volt az időeltolódás...láttam egy számomra vicces dolgot, amit le is fényképeztem volna, de túl feltűnő lett volna XD egy japcsi apuka, anyuka meg kislányuk. Az apuka olyasmi pórázon sétáltatta lányát, mint mi a Kókuszt XD és komolyan vissza is húzta, ha túl előre ment, naon komolya volt így látni...XD persze, jó dolog, hogy nem veszik el a gyerek az óriási reptéren, de az akkor is túl sok(k) volt nekem XD már alig vártam, hogy fel lehessen szállni a gépre és induljunk már!!!
Ez az út nem volt hosszú, még aludni sem volt időm, mert 3/4 óra múlva k. már meg is érkeztünk Varsóba. Ez a repcsi már nem volt olyan nagy szám, mer ugye nem repült sokáig, szal nem volt rajta első osztály sem és alig volt vmi ingyen :S Mikor kiszálltam a varsói reptéren, fuh, de elveszettnek éreztem magam :S tök kihalt volt a reptér és asse tudtam, hogy hova menjek :S Itt nagyon kevés volt az időm és még ráadásul újra be is kellett csekkolnom, mert ez már nem Finnair, hanem Malév volt. Kerestem egy táblát, hogy megtudjam, hogy honnan indul a gépem, de több budapesti járat is ki volt írva, meg olyan furcsán is volt írva az egész, szal nem naon vágtam, hogy merre is kéne indulnom. Információ sehol, viszont megláttam, hogy ott áll pár biztonsági őr meg vmi ilyesmi az egyik ajtónál és odamentem kérdezősködni. Meg is mutattam a jegyemet - vagyis a papírt, mert jegyem még nem volt - és mondtam, hogy hova és hány órakor indulnék. Nem voltak túl barátságosak, de legalább útba igazítottak. Oda is mentem, ahova mondták, az emeletre. Ott megint megnéztem az indulási táblát, hátha okosabb leszek. Ott már rendesen kivehető volt, hogy a 17-es kaputól indul majd a gépem. Csak éppen nem láttam semerre a 17-t. Nah akkor egy ott dolgozó nő meglátta, hogy szenvedek és útba igazított^^ Odamentem a kapuhoz, ott ült egy fószer meg egy csaj. Megkérdeztem, hogy hol tudnék becsekkolni a Bp-i gépre. Aszonták, higy nem ott, hanem menjek oda az egyik nem messze lévő bódéhoz, mert ott adják ki a jegyeket. Oda is mentem, erre közölte a srác, hogy ő itt nem ad ki Malév jegyet, menjek vissza 19:00kor a 17-es kapuhoz és majd ott be tudok csekkolni. Hiába mondtam, hogy most küldtek ide onnan, aszonta, hogy akkor is menjek vissza és még rá is írta az előző jegyemre, hogy 17-es kapu 19:00. Megköszöntem a segítséget, visszamentem a 17-hez és mondtam a csajnak, hogy visszaküldtek ide és aszonták, hogy 19:00kor tudok majd becsekkolni. Erre aszonta a csaj, hogy jó, akkor várjak itt. Nah mondom pff, micsoda összehangoltság és szakértelem :S no comment :S szal leültem, gondoltam addig netezek egy kicsit, mert van még 20 percem. Persze net az aztán nem jött be...így leültem egy székre és vártam, hogy legyen má 7, majd 7:50 és induljunk már!!!! Nah, közben a csaj meg pasi helyét egy nő vette át. Pontban 19:00 oda is mentem hozzá, hogy kérjek jegyet. Odaálltam és látom, hogy smsezik. Ott állok már percek óta, ez meg nyugodtan smsezik. Nah mondom, jól indul. Aztán végre hajlandó volt észrevenni, hogy ott állok és felnézett kérdőn. Semmi mosoly, semmi "segíthetek" vagy valami...nem, semmi! Nah jó, mindegy. Elmondtam szépen, udvariasan, hogy mit szeretnék. Nagyon nem akarta megérteni :S Nem baj, hogy oda volt írva minden a papíromra, hogy mikor és hova megyek, az útlevelemben is benne van, hogy Mo és a feje fölötti táblán is az díszelgett és el is mondtam, hogy Bp-re szeretnék menni, nem akarta megérteni eccerűen, hogy mi a francot akarok én itt!!! mondtam, hogy adjon már egy jegyet(persze nem így fogalmazva, de legszívesebben így mondtam volna válaszul arra, amilyen hangnemben ő kérdezte a dolgokat)Nah aztán miután minden szart 6szor megkérdezett, elmondtam mindent és mindent végignézett, végre hajlandó volt előállítani nekem egy nyavalyás jegyet. Ekkor már eccerűen csak haza akartam kerülni, mert már rohadtul ki voltam azért is, mert csomót kellett várnom, álmos és fáradt is voltam, meg ez is hogy viselkedett már, egyedül is voltam és komolyan a sírás szélére kerültem...de csak azért sem....nah jó, végre elérkezett az indulás pillanata. Mikor megláttam, hogy milyen old timer malév géppel fogunk jönni, komolyan elkezdtem aggódni, hogy a kb.egy és negyed órás utat vajon meg tudja-e tenni :S ritka szar gép volt :S nah mindegy, hulla fáradt voltam, szal felszállás után nemsokkal be is aludtam és fel sem ébredtem, csak mikor észre vettem, hogy kezdünk leszállni Ferihegyre. Még világos volt, mikor indultunk, de már estére érkeztünk meg és késtünk is egyébként...Eddig minden rendben volt minden gépen, de ezen leszállás alkalmával bedugult a fülem, rohadtul fájt és nem akart kidugulni. Szal ez elég rossz volt. Még mindig nagyon fáradt voltam, szinte se nem láttam, se nem hallottam, ráadásul mikor megláttam, hogy sikeresen elhagyták a bőröndöm egyik kerekét, amin ki is akadtam, de már nem annyira, mert nem volt ehhez sem erőm...(a Teciben amúgy kicserélték)Még egy uccsó útlevél ellenőrzésen átestem és kérdezték, hogy honnan jöttem meg milyen célból voltam kint, mennyi időt, hányszor szálltam át, aztán végre mehettem...Anyu ott várt az előtérben, pedig mondtam neki, hogy nyugodtan pihenjen az albiban, de mégis kijött elém...Majd együtt elmentünk a kocsihoz, ami az albi parkolójában volt, és végre hazajöttünk, kb. hajnali egyre értünk haza holt fáradtan. Ráadásul még Helsinkiben rádöbbentem, hogy itthon(Egomban) hagytam a jogsimat és erről totál elfeledkeztem és én vezettem fel odafele Pestre XD szal most kénytelen volt anyu vezetni. Itthon mindenki örült mindennek ,szal tök jó^^ Ezzel a blogom is véget ért, de nem örökre, mert jövőre ismét megyünk!!! Csak akkor már még többen és hosszabb időre...ugye Anna & Gabi?! :DDDDD

Mai képek: 

 Itt reggeliztünk minden reggel(3-4 alkalom) XD eddig csak belülről láthattátok, de ezt kívülről is meg kell csodálni :D
Itt ültem az első osztályon^^
Ezt kaptuk
Ezek voltak benne: párnahuzat, szemvédő - alváshoz, zokni XD, fogmosó cucc meg még 3 vmi, amit nem vizsgáltam meg^^
Lujza papucs XD olyan kényelmes volt *.*
Menü
Kajci előtti nasi^^ Mind finom volt, csak a zöld színű nem :S nem tom mik voltak ezek, de így néztek ki belülről^^ mint vmi mogyoró, de édes volt, fincsiii :DDD
Előétel(a kis zsömleszerűség még meleg volt)
Főétel: Bibimpab^^
Desszert epres fagyi^^
Tea péksütivel^^
Tea csokival^^


repülés közben:











Ezzel jöttem Varsóból Budapestre, kész csoda, hogy ideértem épségben XD 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. kb. egy évre rá írod meg? :D nah akkor én meg kb. egy évre rá(a megjegyzésedhez képest, mikor már a képek is törlődtek és éppen most töltöm fel őket újra) válaszolok, hogy köszi :)

      Törlés