2010. július 28., szerda

8. nap - Yeosu

A nap(vasárnap) ismét úgy kezdődött, mint eddig mindig. Felkeltünk, elmentünk reggelizni, szabad progink volt délután fél 3ig, mert akkor megint fel kellett lépnünk a Global Village-ben, de nekem 1től is tánc próbám volt, meg fél 3tól is. Az egyórási próba elég durva volt, mert közölték velünk, hogy tejesen új táncot kell megtanulnunk egy új tanártól, aki egyébként tanárnő volt és abszolút nem volt szimpi. Mindegyikünk valahogy úgy érezte, hogy ez szentségtörés lenne a másik tanárokkal szemben(kis cuki Szonszengnimünk^^), akik sokat foglalkoztak velünk, meg aranyosak voltak, poénkodtunk, meg végülis mégiscsak ők voltak az elsők és akkor most meg ki akarják őket túrni, holmi másikkal és  ráadásul nem is k-pop táncot akart volna betanítani, hanem vmi twistet vagy mit :S tiszta szar volt, szar egyértelműen tiltakoztunk kézzel-lábbal. Először csak magunk között, de aztán a menedzsernek is mondtuk, hogy mi szeretjük is ezt táncolni meg nem is lenne idő délután 6ig betanulni egy teljesen újat, úgyhogy mi mindenképpen ezt akarjuk. A menedzser meg mondta, hogy jó, végülis ezt is lehet, de akkor ki leszünk vágva az MBC adásából, mivel, hogy a nyitó ünnepségen is ezt adtuk elő és ez így akkor uncsi. Szal vagy megtanulunk új táncot és benne leszünk megint a tv-ben vagy nem és akkor felléphetünk, de kivágnak minket az adásból. Háth mondanom sem kell, hogy egyetlen pillanatnyi gondolkodás nélkül az egész csoport rávágta, hogy Sorry Sorry-zni akarunk és nem érdekel, ha nem kerülünk adásba!!! Szal a tánctanárt elég csúnyán elküldtük, de télleg, elkezdtük neki, hogy sorry sorry sorry...és így ment el XD szal szerintem többet vissza se jön - annál jobb!!!! XD :D Aztán kivonultunk a kis színpad elé párszor eltáncolni, majd mindenkinek szabad progi volt fél 3-ig, mert addigra vissza kellett menni a tornaterembe. Egy kicsit sajnáltam, hogy nem tudtam benne lenni megint a Mo-os előadásban, de a tánc nekem fontosabb volt, mert köztudott, hogy imádok táncolni és most végre "hivatalos" koreográfiát volt szerencsém betanulni, úgyhogy ezt most minden elé helyeztem. Lehet, hogy többieknek ez nem nagyon tetszett, de annyira jól éreztem magam tánc közben!! Már nem olyan volt, mint első fellépés előtt, már nem izgultam, nem féltem, nem voltam ideges, hanem eccerűen csak élveztem az egészet és ez annyira jó volt!!!^^ Azalatt a kis szabadidő alatt, ami volt, gépeztem többiekkel, beszélgettünk, teázgattunk megilyesmi. Majd elkezdődött a Global Village, aminek az elején még ott voltam, szal meghallgattam az Arirangot tradicionális hangszerekkel eljátszva, illetve velünk is megtanították a szöveget, majd az Évit - aki az Arirang énekversenyre is feliratkozott, ami este lesz - hallhattuk, ahogy elénekelte. Nagyon szép volt^^ Nagyon jó hangja van az Évinek, de télleg, kérjétek meg feltétlenül, hogy nektek is énekelje el :DDD Ezután következett Mo. De nekem mennem kellett táncpróbára, meg az új pólókat is megkaptuk, így már van 3 narancs meg egy fehér pólóm^^ Ezeket is átalakítgattuk egy kicsit, mint múltkor a narancsot^^ Kaptunk pizzát meg kólát vacsira(előbb vacsiztunk, mert múltkor volt aki fellépés miatt inkább nem evett, nehogy viszont lássa vagy ilyesmi). Fini volt naon^^ Jah és majdnem kifelejtettem, hogy még fél 3as próba után volt egy kb. 3/4 óra szünetünk, mielőtt a nagyszínpadhoz mentünk volna leülni. Ezalatt az idő alatt elmentem a csajokkal arcfetésre^^ Az egyik virágot csináltatott, én macskát(meg a karomra ráirattattam, hogy Sorry sorry XD *.* a másik pedig két csillagot az arcára. Vicces volt, mert baseball sapka volt rajta meg rövid is a haja és fiúsan is öltözik meg kicsit úgy is viselkedik és volt ott egy kislány, aki leoppazta XD Szegény csjaszi XD (mer ugye Koreában, ha idősebb vki, szokták használni a lányok a lányoknak név helyett, hogy unnie, a lányok a fiúknak, hogy oppa, a fiúk a fiúknak, hogy hyung, a fiúk a lányoknak, hogy noona(Duna XD), de csak, ha idősebb...)szal ez olyan vicces volt :D és már majdnem lejárt a szabadidőnk, úgyhogy mondtam is a lánynak, hogy "Oppa, kaja, bally bally!! or we gonna be late" XD :DDD ő meg: de nem vagyok oppa!! XD :DDD  Ennek a két lánynak adtam a két kulcstartót^^ Amúgy anyu itt megjegyezném, hogy minden, amit hoztam magyarból elkelt XD még szinte kevés is volt...^^ mert összesen 4 lánynak akartam adni a buddymon kívül vmit és háth csak két kulcstartó volt ugyebár, de megoldottam...^^ Ezután elmentünk és eltáncoltuk párszor a nagyszínpadon is, majd relakszéjsön következett^^ Lassan ugyanis indultak a színpadon a progik. Kaptunk délután is ingyen jégkrémet, meg aztán olyan fél 7 fele is este^^ Tök jó, csomó ingyen cuccot kaptunk állandóan, tiszta gazdaságos :D (Tesco gazdaságos XD) Az elkövetkezendő másfél - két órát ott töltöttük a színpadnál, mert meg kellett várnunk a tánc és énekversenyt(ahol egyébként tök jó csapatok is voltak, mégis egy béna robot táncos csapat lett az első :S nem bírom feldolgozni :S), mivel mi utánuk, utolsóként léptünk fel. Azt sajnálom csak, hogy a kis cuki Szonszengnimünk nem jött el megnézni minket, pedig milyen jó is lett volna *.* Már tiszta álmosak voltunk, mire mi kerültünk sorra(majdnem sorry!! XD), de azért természetesen mikor elindultunk a színpadra, új erőre kaptunk(ez olyan este 10 fele lehetett) és olyan jó volt, mégeccer utoljára, együtt eltáncolni!!!!! Így utólag mostmár nagyon örülök, hogy engem is kiválasztottak, még akkor is, ha emiatt seokminden másból kimaradtam, meg sokat kellett gyakorolni meg minden, de így visszanézve semmit sem bánok!!! nagyon jó volt és lett ott két új b.nőm is, úgyhogy nincs is mit bánnom^^ Utolsón nap révén, mindenkitől, aki fontos volt, megkérdeztem mégeccer utoljára, hogy hogyan is kell leírni a nevét meg minden, nehogy rosszul jegyezzem meg vagy ilyesmi...A fellépés után még vissza kellett mennünk a tornaterembe, mert még hátra volt az Arirang ének verseny, illetve az hogy kiosszák az ajándékokat, az edényeinket, kajcit, a pénzt meg ilyenek. Kaptunk kajcit is, most nem csináltam róla képet, de volt benne banán, vmi tésztaszerű izében édes vmi(nem ízlett), innivaló meg már nem is emlékszem, hogy mi, de az a lényeg, hogy azzal nagyon nem laktam jól :S Amúgy a mi csapatunk nyert egy csomó wont, szal elszotottuk és fejenként mindenkinek jutott 40.000^^ potyapénz meg mindig jól jön, főleg most, hogy tudom, hogy megtudom venni a T koncertet is... :DDDDD mert az tuti, hogy nem hagyom itt Koreában, ha már eccer itt vok!!! :D ki tudja, mikor jövök legközelebb... :S jövő nyáron tuti!!!!!! XD :DDDDDDDD Együtt kijövünk Manna, mit szólsz?! És még egy héttel tovább maradunk mondjuk, mint ez a fesztivál és tiszta jó lesz!!! Ok?! :DDD Aztán még fényképezkedtünk, beszélgettünk, hülyültünk, mindenki mindenkivel, nekem pedig még meg kellett keresnem az amnéziás oppámat, mert úgy nem mehet haza, hogy még csak egy közös képem sincs vele!!!! Szal elkezdtem rá vadászni, mert ő mindig ilyen külön utakon járó típus, szal tudtam, hogy vhopl a tömeg szélén lesz XD eccer meg is pillantottam, hogy éppen jön le a lelátóról, így hátrafutottam ez Évihez, elkaptam a csuklóját(ahogy a koreaiak szokták XD) és elkezdtem vele futni, hogy csináljon oppáról meg rólam képet :DDD Aztán gyors odamentem hozzá és mondtam, hogy "Oppa szeretnék egy közös képet, lehet?!" *.* És mondta, hogy persze :D szal van közös kép!!!! :DDDDDDDDD wwwíííííííí :DDDD Évinek meg annyira tetszett, ahogy csak úgy csuklón ragadtam, hogy közölte, hogy visszafel is úgy "vigyem" XD Szal mostmár aztán mindenkivel van közös képem, akivel csak szerettem volna :D Kb. olyan hajnali fél 1kor indultunk haza a tornateremtől. A buszon odaadtam Mi Kyungan is, amit szerettem volna, írtam is hozzá pár sort^^ A buszról leszállva pedig a buddymank is odaadtam^^ Aztán mikor felértem a szobámba az egyik koreai szobatársamnak is odaadtam, neki is írtam hozzá pár sort. Ő meg adott nekem egy maszkot(olyat, amilyet egyébként készíteni akartam, csak nem jött össze...)és írt nekem hozzá koreaiul meg angolul is^^ Szal végülis minden ajándék elkelt, még majdhogynem kevés is volt...^^ aztán még aznap este össze kellett pakolnunk mindent, mert másnap már csak egy rövid reggeli fér bele és utána irány vissza Szöulba. Háth halljátok, komolyan mondom, alig fértem el a bőröndben meg a tatyimban, mert ugye amiket kaptam, azok plusszok voltak és nem lehetett akárhova tenni őket, nehogy összenyomódjanak vagy eltörjenek meg ilyesmi, meg ugye ott voltak a bűzölgő kagylóim is, fuh, naon durva!!! Beleraktam két zacskóba, plusz egy dobozba(ami sehol sem fért el)és még így is érzeni lehetett!! Szal azt mindenképpen külön kellett szállítanom, mer különben minden bűzlött volna... :S és már előre kezdtem aggódni, hogy mi lesz a reptéren, hogyan fogom külön vinni a cuccokat, mikor elviekben csak egy kézipoggyászt engednek fel és még Szöulban akartam venni pár dolgot...nah, de végülis sikeresen elpakoltam mindent, aztán irány az ágyikó, mert másnap nehéz nap vár ránk...

Mai képek:


Mi Kyungék eljátszották az Arirangot a Global Village-ben 

A tánccsapatunk 3/4-e(mert valójában 24-en voltunk^^) 
Arcfestés után^^ - balra tőlem Oppa XD (Ji Hye)-nem, ő nem fiú ;) jobbra pedig Ye Seul 
Szerintem ők voltak a legjobb táncosok!! De télleg jól nyomták... 
Még sorry sorry mozdulat is volt a táncukban :D
Ők is jók voltak^^ olyan volt, mintha pizsamában lettek volna^^ és az egyikőjük egy kicsit Lee Jun Ki-re emlékeztetett <3
Ők énekeltek^^ És szinte érezni lehetett a fájdalmat, a szenvedést, mint ahogy ez a képen is látszik...XD nagyon átjött a dolog XD A csajoknak nagyon bejött... :D Szerintem szép volt a szám, amit énekeltek, de biztos vagyok benne Mannusom, hogy Te kritikusabban nézted volna a dolgokat, mint én :D
Számomra felfoghatatlan, de ők nyertek :S
Egyik szobatársammal, Hye Linnel^^ (tőle kaptam a maszkot^^) 
Amnéziás Oppámmal^^


Tudom, hogy már napokkal ezelőtt megígértem, de vhogy nem úgy jöttek össze a dolgok...de most felrakom a képeket a szállásunkról is^^
 Hillhouse kivülről
A szobánk(5en voltunk:egy német csaj, egy koreai csaj, Eun Sun, Hye Lin, meg én - utóbbi 3 aludt a földön, de nem volt rossz, sőt...)
Ő a német lány, de igazából a szoba a lényeg XD
Fürdőszobánk( a wc naon durva volt, vagyis inkább úgy mondanám, hogy kicsit kiegészítettebb mint itthon XD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése