2010. július 28., szerda

9. nap - Yeosu, Szöul

Ma reggel(hétfő)kicsit kelhettünk később, mert csak fél 9kor kaptuk meg a reggelit, ami nekem most vhogy nagyon nem jött be :S két szendvics volt ugyanis(ilyen fehér kenyérből, olyasmi, mint amit nálunk én melegszendvicshez használok), de ha azt nézzük, akkor végülis csak egy, ami ketté volt vágva, kaptunk italt, az fini volt, olyan, mint előző este meg banánt. Szal cseppet sem mondható bőségesnek a reggeli, főleg, hogy a szendvicsben vmi olyasmi krém volt, ami nekem naon nem ízlett :S nah, de mindegy, gondoltam majdcsak átvészelem vhogy a kajáldáig...reggeli után nagy búcsúzkodásba kezdtünk(Mi Kyungtól kaptam ajándékot^^), mer aszittük, hogy már nem látjuk többé egymsát, pedig igazából először még nem is indultunk "haza", hanem először még vmi polgármesteri hivatal szerűséghez vittek minket, ahol egy csomó képet meg még videókat meg mindent készítettek rólunk. (ez emlékezetes volt, ugye Évi?! XD) És aztán itt mégeccer volt lehetőségünk elbúcsúzni...Sikerült amúgy Alíznak, Évinek meg nekem egy buszra szállni és foglaltunk egy helyet a Szabinának is, de aztán mikor mindenkinek fel kellett szállni a buszra, őt nem akarták felengedni a miénkre, mert hogy nincs több hely :S nem zavarta őket, hogy az Alíz mellett senki nem ül?! >.< nah mindegy, no commment. Aztán kicsit rosszul választottam kajcit, mer gondoltam, hogy a husis hamburger biztosan jobb lesz, mint a leves, mer az biztos erős lesz, erre bebuktam, mer tök kicsi hambit kaptunk és a leves meg nagyon finom volt, tele minden jóval T_T nah de legközelebb már tudni fogom, hogy mi a dörgés...^^ A fél utat biztos, hogy végig aludtam, de ahh, olyan gáz volt, mert az elején arra ébredtem, hogy úgy aludtam, mint a Yunho áááááááá XD lol és nem akartam, mer az olyan gáz...XD Aztán eccer, mikor felébredtem, az autópálya kellős közpén, kinéztem az ablakon és erre ott suhan a buszunk mellett egy vadászrepülő!!! XD lol mondom, mi van?! XD de rohadt nagy volt XD kár, hogy teherautó vitte, mekkora poén lett volna már...XD Ezután már nem bírtam vissza auldni, érthető, nem?! XD nah jó, nem, igazából azért nem, mert tudtam, hogy nemsokára megérkezünk Szöulba. Jah, amúgy vicces, vagyis inkább idegesítő, hogy ugye azt ígérték, hogy Szöulba menet majd levetítik a The King and the Clown-t, erre meg vmi lövöldözős, űrlényes szarság ment(legalábbis a mi buszunkon :S). De a vicces az, hogy tök hangosra volt állítva, mégis úgy bealudtam, hogy asse tudtam mit nézünk, csak eccer-kéccer, mikor felébredtem kértem helyzetjelentést a mellettem olvasó Évitől :D Akinek minden tiszteletem, hogy ekkora hangzavarban is tudott a könyvre koncentrálni! Nem is tudom pontosan mikor érkeztünk meg Szöulba, de mi a 2.megállónál szálltunk le, mert az pont a metrónál volt(Seoul Station-nél)és közelebb volt a szállásunkhoz, mint a másik...Most többször kellett emelgetnünk a csomagokat, mert alig volt mozgólépcső :S élmény volt :S Ugyanarra a szállásra mentünk, mint ahol az első napokban voltunk, szal simán odataláltunk és útközben meglepetten figyeltük meg, hogy egy héttel ezelőtt a benzinkútnál még fel volt túrva az egész járda, ott álltak a gépek és nagy munkálatokban voltak, most meg már a kész járdán mehettünk végig. Rendesen meg voltunk lepődve(és elégedve), mert ugye a magyar tempóhoz voltunk szokva...XD Nah aztán még volt egy kis problémánk a szállással, mert habár fel voltunk írva, de most más valaki volt ott a szervező, mint aki beírt minket a naptárba és valahogy a csajszikám sehogy sem akarta megérteni, hogy mi a szitu. Nah aztán nagy nehezen Évinek meg Alíznak sikerül megértetni a helyzet. 4ünket 3felé osztottak. Egy ment le az alagsorba, amihez ki kellet menni a házból, egy fel az emeletre, kettő pedig ugyanabba a szobába, ahol első két nap voltunk. Úgy egyeztünk meg, hogy mivel én már másnap elmegyek hagy aludjak abban a szobában, hogy ne kelljen fentről le vagy lentről felcipelni a cuccomat. Alíz volt a másik, aki velem aludt, mert neki kijárt... ;) másnap pedig ők 3an az alagsori szobában aludtak, ami egyébként valamennyivel olcsóbbra jött ki, mint a fentiek. Gyors lepakoltunk és útra is keltünk, mert Szabinával meg akartuk keresni Suskáék pizzériáját, este pedig a Banpo hídhoz akartunk még elmenni megnézni, hogy milyen szép a maga "kis" vízesésével meg a zene is szól, klasszikusok, mint pl. Hydan és kivilágítva nagyon szép. De legelőször is el akartunk ugrani Myeong-Dongra megvenni a T koncertet meg Szabina is még akart venni pár cd-t. Szal 4en elmentünk oda, de aztán ott szétváltunk, mert Alízék körülnéztek, mi meg mivel már körülnéztük még múltkor, célirányosan a Music Korea-ba mentünk^^ És megint kaptam egy posztert meg sok kis fényképet is!!! <3 :DDD Majd irány a pizzéria!! Rengeteg megpróbáltatás, utazás, kérdezősködés és egyéb árán sem sikerült megtalálnunk Susukát, mert rossz helyen kerestük xD lol totál a város másik végén volt, nem ott ahol mi XD de azért vicces és izgalmas utunk volt, mert először nem is volt biztos, hogy arrafele megy a metró, mint amerre mi szeretnénk - a mai napig nem tudom, hogy lehet ezt megkülönböztetni, hogy hova van írva vagy ilyesmi :S -, aztán persze megint én kérdeztem meg egy srácot, akiből nem néztem ki, hogy angolul beszél, így elmakogtam koreaiul, hogy mit szeretnék, mert Szabina semilyen nyelven nem volt hajlandó megszólalni, aztán beégtem, mert kiderült, hogy a srác nagyon is jól tud angolul XD lol Beljebb álltunk, hogy ne zavarjuk a leszállókat és volt ott egy fószer meg egy idősebb nő mellette. A fószer akkorát tüsszentett, hogy a nő úgy összerezzent, hogy még a kezében lévő telefonját is az ölébe ejtette!!(legalábbis úgy emlékszem, hogy ez odafele történt, de lehet, hogy már visszafele, de mindegyis, nem ez a lényeg XD) Jajjj, hogy mekkora poén volt!! :DDDD Én má sírtam a röhögéstől XD el is fordultunk, úgy röhögtünk XD mituán megérkeztünk nem tudtuk, hogy mégis melyik felén menjünk ki a metrónak, de végül elindultunk valamerre, aztán majd csak lesz vmi XD ott láttunk egy kis cuki nyuszikákat áruló srácot *.* <3 úgy hoztam volna haza egyet <3 mármint nyuszikát :D aztán megint én kérdezősködtem. Xiah Junsut mindenki ismerte, de hogy pizzériája is lenne, arról senki nem tudott XD lol végül egy fószer meglátta, hogy ott szerencsétlenkedek és angolul megkérdezte, hogy mit keresek. Tudtam, hogy úgysem tud segíteni, de ha már ennyire tudni szeretné, háth elmondtam XD persze, hogy foggalma sem volt még Junsuról sem - tudtam én XD de aszonta, hogy kövessem(Szabinát asse tudtam hol van XD), mer tud egy csomó éttermet itt a környéken(mert helybeli)és hátha ott lesz. Mentünk, mentünk, mentünk, már a végén kezdett bennem felmerülni, hogy minnyá elrabol XD közben beszélgettünk, megtudtam, hogy vmi újságíró, volt Németországban is és egy angolul tudó újságírói csapathoz tartozik, akinek mindenfele vannak kapcsolataik...meg hogy van felesége, meg mit tom én még, ő is kérdezett rólam...háth ki tudja mi volt igaz vagy mi nem abból, amiket mondott, mindenesetre megérkeztünk abba az utcába, amit mondott és valóban volt ott aztán mindenféle kajálda meg norebang(karaoke bár) norebang hátán, de Susuka sehol XD megkérdezett vmi szórólapokat osztogató fiúcskákat - má honnan tudnák -, akik persze nem tudták, hogy eszik-e vagy isszák, amit keresek és mivel sehol sem láttuk, meg az idő is szorított és kicsit kényelmetlenül is éreztem magam, mondtam, hogy vissza kéne mennünk, mert a Szabina ott vár engem a buszmegállóknál...Vissza is indultunk, meg is találtuk Szabinát, a fószer meg közölte, hogy akkor uti, hogy amit keresünk a másik oldalon van, mivel, hogy itt nincs és még a kezembe nyomott egy névjegykártyát - de hogy mi a tökömnek?! XD Szal akkor elindultunk a másik irányba. Ott is megkérdeztem pár lányt - semmi eredmény :S Szabina javasolta, hogy menjünk be ott egy boltba, mert az eladó csaj elég fiatal volt és hátha tudja. Be is mentünk. Először angolul próbálkoztam - sikertelen. Utána koreaiul, de a választ már nem értettem XD végül leírt nekünk vmit egy papírra - foggalmam sincs, hogy mit XDés mutogatott arrafele, ahonnan átjöttünk. Megköszöntünk - nem tom mit XD - és totál kibukva elindultunk oda, ahonnan jöttem a fószerrel. Semmit sem találtunk és megkérdeztünk egy kiscsajt, aki épp egy étteremből jött ki a vendégekhez(pincérnő volt), odaadtuk neki a papírt is, ránézett, de nem vágta. Aztán mondta, hogy várjunk egy kicsit és bevitte az étterembe, nemsokára rá kijött, de semmit nem tudott mondani. Nah mentünk tovább, jött szembe két kiscsaj, odaadtuk nekik is a papírt - amire foggalmunk sincs mi volt írva XD lol - és közölték, hogy jah, háth ez nem itt van, hanem a város másik végén XD mi meg nem akartuk elhinni, aszittük, hogy nem értették a kérdést. Nekem meg már a ne létező hócipőm is tele lett az egésszel, úgyhogy megköszöntük nekik és én mondtam Szabinának, hogy engem aztán nem érdekel, hogy ő micsinál, de én tuti, hogy indulok a hídhoz, mert már így is írnunk kellett az Éviéknek, hogy semmiképpen nem érünk oda negyed 11-re csak ki tudja mikor, szal ne várjanak ránk...Visszamentünk a metróhoz és a híd felé vettük az irányt. 11körül értünk oda, mondanom sem kell, hogy ott már aztán semmiféle vízesés nem működött XD De mint később kiderült, az Éviék fél 11 környékén értek oda és már akkor sem volt semmi :S szal ezt benéztük :S a metróhoz már nem volt kedvem visszasétálni, mert vagy elértük volna az uccsót vagy nem, ezért a végén taxit fogtunk. Vagyis én fogtam :P tudjátok, mint a filmekben, kicsit fel kellett húzni a szoknyát...XD nah jó, nem, nem is szoknya volt rajtam :P megmutattuk neki, hogy hova szeretnénk menni és simán el is vitt. Kb. 20 percet utaztunk és 10100 wont fizettünk, vagyis fejenként kb. 2500Ft-ot. Igazából nem tom, hogy ez drága vagy sem, mert magyarban még csak eccer mentem taxival és akkor is olyan sokan és olyan rövid utat, hogy jól eloszlott a dolog. Nem tom, talán Mira tudná megmondani, hogy ez drága volt vagy sem. Szerinted Mira? Megérkezésünk után bementünk az első kajáldába, ami ott volt, mert már majd éhen haltunk. Ez nem volt más, mint a KFC. Gondoltam kérek egy jó kis B-smartot és nyamm, de fincsi lesz így hajnal tájban^^ háth rosszul gondoltam, mert nem volt :S szal összeválogattam, amit kértem, meg Szabina is és még szívószálat sem találtunk :S de kifigyeltem, hogy a koreaiak honnan veszik - jól eldugták, mit ne mondjak XD egy ilyen kis dobozkában volt, ami addig is gyanús volt nekem és meg kellett nyomni, hogy kinyíljon és kiadja a szívószálat - fantasztikus találmány XD miután megkajciztunk, még bementünk a két legközelebbi sarki boltba szojuért meg édességekért, hogy valamit a családnak is hozzak, majd hazafele vettük az irányt. Reménykedtem benne, hogy nem fog még mindenki aludni, mikor betoppanok...Jah, amúgy vicces volt, mert Alízon és rajtam kívül még egy lány volt a szobában, a többi mind pasi volt...És igen!!!! Alíz nem aludt még!!! Éppen akkor tért vissza a fürdőszobából!!! Ennek nagyon örültem, mert ugye nála volt a telóm, hogy elérjük egymást, mert a pannonos telók vmiért nem működtek kint, csak a T-mobilosok és ha már aludt volna, nem tom hogy keltem volna fel reggel...Gyorsan megágyaztam meg minden, aztán már zúztam is aludni, gondoltam majd reggel pakolászok...Ébresztőt is beállítottam meg minden és nyomás aludni^^

Mai aranyköpések:
"És senki nem halt éhen a fesztivál alatt"  by Alíz

"- Hol lehet Szabina?!
- Lehet, hogy ráesett egy zongora...O.o
- Mi?! Ráesett egy zokni?!" by Én & Alíz     kiegészítés by Évi: "Jah és a bűztől beájult" XD

" - Szerintetek miért van a wc-ben a tükör ágyék tájékon, olyan furcsa, nem?! Miért pont ott...?!
- Biztos azért, hogy a terhes nők megnézhessék, hogy mekkora a pocijuk XD De szerintem Te voltál rossz helyen, mert biztos véletlenül pont a terhes wc-be mentél be XD
- Mi?! És akkor lesznek is wc-ék vagy mi?!" by Alíz, én & Évi
"A kamerás mindent vett!! azt is, amikor leguggoltam és...össze-vissza dőlöngéltem, Mariann meg próbált megtartani" by Évi

Mai képek:
Csoportkép a polgármesteri vagy vmi olyasmi előtt^^ 
A "terhes wc" XD
És itt a tükör...XD
Ezt Szabina fényképezte vhol, de nem bírom ki, hogy ne tegyem fel CSAK MIATTAD, Mannusom!!! :DDD
Ez pedig vmi étterem volt asszem...CSAK NEKED, Mogikám!!!^^ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése