2010. július 17., szombat

Odaút/megérkezés

A 11 napos kaland kezdetét vette^^ Évi, Alíz, Szabina és én együtt indultunk előző reggel Budapestről, a többiek később jöttek utánunk. Szerencsére nem voltam egyedül betojva a repüléstől, mer Szabina sem repült még soha. Ez így valahogy olyan megnyugtatóan hatott rám, főleg azért, mert mióta anyu megvette azt a nyavalyás gyógyszert, amit én csak repülő gyógyszernek hívok, kb. azóta ideges voltam, mert nekem előtte eszembe sem jutott volna, hogy szükségem lehet rá :S Aztán persze mondanom sem kell, hogy tegnap reggel a metrón, útban Kőbánya-Kispest fele a totál rosszul voltam, de aztán mikor kiértünk a reptérre, és taliztam Évivel meg a többiekkel, akkor már teljesen jól voltam és éreztem, hogy jó lesz ez :DD habár, azért a visszaút miatt kicsit még mindig aggódom, mert elég nagy ez a reptér, meg ki tudja, hogy a Varsói is milyen lesz, de mindegy, majdcsak lesz vmi! XD hisz én szoktam mondani mindenkinek, hogy előre felesleges aggodalmaskodni...^^ Megpróbáltuk úgy intézni, hogy egymás mellett ülhessünk, ez majdnem sikerült is. Végül Helsinki fele úgy ültünk, hogy a 13. sorban Szabina, a 14.-ben Évi & Alíz egymás mellett, én pedig Alíz mögött a 15.-ben. Csak egy folyosó volt a gépen és mindkét oldalon 3-3 szék. Szal szerencsére még így is egész jó képeket tudtam csinálni, annak ellenére, hogy nem ablak mellett ültem...nah de majd visszafele!! ;) :D
Becsekkoltunk, poénkodtunk, fényképezgettünk, szal jól elvoltunk a gépindulásig. A indulás előtt 10-20 perccel, már tapintható volt a feszültség a gépen, legalábbis az enyém igen XD lol Csomószor éreztem azt, hogy elindultunk, pedig még nem is XD lol fuh, totál kész voltam, mert egyszerűen foggalmam sem volt, hogy hogy képzeljem el az egész repülés dolgot és mivel ismeretlen volt, ezért féltem. Aztán elindultunk, láttam pár gépet felszállni előttünk, ami még nem is volt olyan gáz, de aztán mikor befordultunk az uccsó kanyarban és mi indultunk el és aztán hirtelen fel, fuh, nem is tudom leírni milyen volt, de végülis jó!!! :DDD Semmi bajom nem volt, és minden annyira szép volt felülről: az a sok szép felhő, ami között repültünk, fantasztikusan szép látvány volt!!! :D És itt kiemelném, hogy szép időben igenis lehet fényképezni fent Anyu!! :P majd a képeken is láthatod...^^ A gépen kaptunk inni, meg kajcit is^^ Rénszarvas pörköltet szerettünk volna, de végül csak rénszarvas szendvicsre futotta, azt is csak kb. 1 órával leszállás előtt kaptuk, meg tök fini italokat lehetett inni^^ (100%-os leveket,teát, kávét, a többi meg fizetős volt) Aztán már épp majdnem bealudtam, mikor pont megkezdtük a leszállást. Nah, mondanom sem kell, hogy mindjárt kiment az összes álom a szememből XD fuh, de szar volt!! aztaaaa!! mint amikor hullámvasúton lefelé száguld az ember, a gyomra meg felfelé, vagy nem is!!! rosszabb!! nemhullámvasút, hanem, emlékszel Manna arra, amikor rávettünk a Klárusszal, hogy ülj fel velünk arra az izére a vidámparkban, ami kilövell, aztán visszafele meg szabadesés...tudod, az a kör alakú...biztos emlékszel, mert örök sérülést okozott a lelkedben... XD nah, szal pont olyan volt, csak éppen sokkal hosszabb ideig, nem is tudom meddig, mert fuh, de szarul voltam. Aztán egy idő után - mivel ez huzamosabb ideig tartott - a fejem is elkezdett fájni és aztán mikor leszálltunk és elmúlt a hányingerem, a fejem még vagy 20 percig fájt :S tiszta szar volt :S Nah, de mindezt leszámítva, iszonyatosan jó volt repülni!!! :D
Helsinki reptere is elég nagy, csomót mentünk, mire megtaláltuk, hogy majd hol kell útlevelet ellenőriztetnünk...Nah itt már aztán voltak ferde szemcsik szép számmal, ellepték az egész repteret^^ Nemcsak koreaiak, hanem japcsik meg kimcsik meg mindenféle, még vietnámit is hívtak eccer a hangosbemondóba...//Dong, kit küldtél utánam kémkedni?! :P XD// de ott majdnem megőrültem a váróban, komolyan mondom, mert egy órával előbb érkezett meg a gépünk a kiírt időpontnál és így egy csomó időnk volt még a továbbindulásig. De nem is ez volt a fő probléma, hanem, hogy úgy gondoltam, hogy hasznos fészbúkozással és msn-sel tölteném, de ebbe volt némi beleszólása annak a szár wifinek is :S mer ugye ingyen wifi, mindenki ezen lóg meg szerintem a jel sem volt a legtisztább és ezért folyamatosan ledobott :S má tisztára hülyét kaptam :S mindegy, azért egy-két emberrel sikerült pár szót váltanom, ami jó volt, mert ugye Koreából már nehezebb lesz, mert vagy Ti nem vagytok még fent, mert túl korán van, vagy én nem, mer nálunk már túl késő :S dehát ez van, aki akar, úgyis elér...aki meg nem, az nem is akar igazából beszélni velem :P aztán meg már indulni kellett tovább, szal nem volt több időm se, meg türelmem se már netezni >.< Már egyikünk sem félt a repüléstől, tök vidáman szálltunk be a gépbe és ez lett a "vesztünk" XD Ugyanis most meg a felszállással szívtuk meg. Olyan volt, mint a hullámvasúton XD de szerencsére nem volt hányingerem és a fejem sem fájt^^ De poén volt szerintem :D Ezen már egymás mellett ültünk, a gép középső sorában(itt úgy volt, hogy 2 folyosó volt, 2-2 sor a gép szélein és egy 4üléses sor középen), szal szinte lehetetlenség volt bármit is fényképezni, sajnos T_T nah de nem baj, majd visszafele^^ Ez a gép is Finn air volt, de mégis jobb volt, mint az előző, mert már a repcsin várt minket pár extra dolog, amiről képet is mellékelek majd, meg érintőképernyős tv is volt a fejtámlákba rakva és lehetett benne sorozatot, filmet nézni, játszani, megnézni, hogy éppen hol tartunk a repcsivel meg minden, tök jó volt^^ Kaptunk ebédet is, ami iszonyat finom volt!!! Arról is rakok be képet...Másnap pedig megint kb. 1-2 órával leszállás előtt kaptuk a reggelit, ami ugyanúgy nézett ki, mint előző nap a rénszarvasos, csak most csirkemell darabkák meg vmi szósz volt benne, foggalmam sincs, hogy milyen, de fincsi volt^^
És végül megérkeztünk(vagyis inkább szó szerint beestünk XD)az esős Koreába!! :D A leszállásnál abszolút semmi probléma nem volt, pedig már mindegyikünk fel volt készülve a legrosszabbakra, de nem, semmi nem volt, szépen ereszkedtünk egyre lejjebb, most a fejem se fájt és hányingerem sem volt, csak nyomást lehetett érezni. Szal már kezdem azt hinni, hogy ezek a dolgok a repülőgép milyenségétől/minőségétől függenek...Az incheoni repülőtér szép, nagy, modern, de konnektor nincs ám ott a padoknál, ahol az emberek ülnek. Csakis a falnál van. Vagyis oda le kell ülnöm mellé a földre, ha gépezni szeretnék(de legalább a wifi szuperül működik, nem úgy, mint Helsinkiben... :S). Márpedig azt muszáj, mert értesíteni kell a jó népet, hogy mi a szitu. :D Nem is lett volna mindezzel semmi problémám, leülök én, hisz időnk, mint a tenger, ugyanis 5 órát vártunk Nóriékra a reptéren, mert ők másik repcsivel jöttek...De még az ütőér is megállt bennem, mikor megláttam a bakkancsos, svájci sapkás, puskával felszerelt szekuriti és police feliratú felsőt viselő emberkéket ott masírozni fel s alá. Még a végén odaállnak fölém és elkobozzák a laptopomat!!! És akkó mi lesz?! Nah, de aztán némi bátorsággyűjtés után nemcsak hogy le mertem ülni a földre laptopozni, de még képet is készítettem eme úriemberekről XD (lejjebb megtekinthető...^^) Hulla fáradtak voltunk már, majdnem bealudtunk, mire megérkeztek a többiek, aztán busszal bejöttünk Szöulba. Valahol a határán lehetünk a nagyvárosnak elszállásolva(egy guest house-ban, a szobánkról van kép....), mert a második buszmegállóban már le is szálltunk. Viszont egész közel van pl. az Insadong, meg még egy pár látványosság, amiket holnap fogunk felfedezni^^ Itteni idő szerint negyed 4 körül érkeztünk meg a szállásra és mióta leszálltunk Szöulban folyamatosan esik. :S Nem túl jó :S dehát ez van, legalább hideg nincs, de nem is fülledt az idő, szal pont jó^^ Amikor beléptünk a szállásunk ajtaján, majdnem azonnal orra is buktunk, ugyanis le kell venni a cipőt és mindenkinek ott hevert a cipője, papucsa meg minden, amit csak el tudsz képzelni - nah jó, azé nem, mer Svédcsepp nem volt ott :P - a bejáratban. Aztán van az előszoba, ahol van tv, ill. számítógép és ingyen wifi(más nem is kell XD), mert a jelszót is megmondta az a srác, aki üzemelteti ezt a helyet. (Aki egyébként helyes is és nagyon jól tud angolul. Habár nem egy Jonny boy, hanem inkább a mi korosztályunk, de szerintem jól kijönnél vele Manna :D) Aztán vannak még szobák lent is meg az emeleten is, jelenleg is többen lakunk itt, nemcsak mi Mo-ról...Aztán van még konyha meg két közös fürdő és tul.képpen a mi szobánkban is van egyben wc + zuhanyzó, de ezt inkább nem fényképeztem le, mert felesleges rá időt pazarolni annyira gáz XD így legalább senkinek nem okozok vele rémálmokat... XD Nemrég voltunk egy kicsit körülnézni a környéken, de annyira durván egyformák az utcák, hogy csak kicsit merészkedtünk el, majd inkább holnap megyünk felfedező útra, mikor világos lesz^^ Most csak kajcizni voltunk (igazi koreai kaja <3 nyammm <3), boltban és megnéztük, hogy hol lehet pénzt váltani a közelben. Itt már 20:00 múlt, szal lassan készülődünk alukálni, mert iszonyatosan kimerítette mindannyiunkat az út, meg hát holnapra nagy terveket szövögettünk, úgyhogy frissnek kell lennünk!!! :DDD nah, majd jelentkezem holnap is^^

És ahogy ígértem, a képek:


Az első repcsink(Finn air), ami Bp-ről Helsinkibe ment(1497 km) 


Útközben(látod anyu milyen szép képet lehet csinálni a felhőkről?! És ha még ablak mellett ültem volna... *.* nah de majd visszafele...^^


Az első kaja(rénszarvas pörkölt helyett rénszarvashúsos meleg szendvics sok-sok sajttal és paradicsommal :D + 100%-os gyümilé^^)



Második repcsi(Finn air), Helsinkiből Szöulba(Incheonba) - 7039 km 


Extrák(víz, párna, takaró, papucs - az nem láccik, de volt, fehér^^, fülhallgató, érintőképernyős kis tv, ami szintén nem láccik, de volt!! XD)


Ebéd <3 de fincsi volt!!!!! nyammm <3 (csirkemelldarabos szósz rizzsel, mellette vaj, mellette vmi iszonyatosan fincsi savanyúság, fölötte sajt, mellette tejszín, mellette kimcsi, aztán van ott még almalé, mellette víz, aztán vmi zsömle féle, mellette süti és végül sós keksz)



Tesco parkoló Incheon módra ;)


És aki Koreában elsőként üdvözöl minket: Pierce Brosnan!!! XD 


De hogy ezek kik?! Van valakinek vmi ötlete?! O.o XD :D


Puskás bácsik (kicsit elmosódott a kép, mert beleremegett a kezem... XD)


Szöuli szállásunk(guest house)

9 megjegyzés:

  1. láccik, hogy először repültél:D:D

    VálaszTörlés
  2. Háth még jó, hogy láccik :P senki sem születik így :P van, akinek hamarabb jön össze, van akinek később, ez van :P

    VálaszTörlés
  3. én is totál ideges lettem vna a repüléstől:S Hát te télleg hihetetlen vagy csajszi, h bekuporodsz a fal mellé h kapj egy kis áramot a laptophoz:D Most már télleg irigykedek rendesen...igazi koreai kaját eszel:)tök jó h töltöttél fel képeket is, látom a big bang nem maradhatott le(vagy csak h itthon is ellenőzizni tudjam a dioptriákat a szememen:D)
    Nah jó nem fárasztalak sokáig, gondolom többiek is írnak még jó sokat...és ne a mi hülye komijainkat olvasgasd ha már ilyen rohadt mázlista vagy:P
    puszika

    VálaszTörlés
  4. A Gergőnek nagyon tetszenek a képek, főleg a felhős, de olyan képet is tegyél majd fel amin Te is rajta vagy, mert rögtön Téged keresett a képeken.

    VálaszTörlés
  5. Ja! és a repcsis ebéd FUJ! (Gergő szerint)

    VálaszTörlés
  6. Szóval nem szeressük a leszállást, mi? :D Nyugi, van egy törvényszerűseég; ami felmegy, az le is jön. :P
    /A sün egy makacs madár. Nem hajlandó repülni, amíg bele nem rúgok.../ X-D
    A "puskás bácsik"-kal azért óvatosan... Kedvelik a túristákat, csak nem mindet. Még egy pár helyen lesznek. (Jó hír: lőni nem nagyon tudnak. Borzasztóan céloznak az orosz gépfegyverekkel. :P ;) )
    Jó szórakozást, élvezd ki! Mi pedig számolunk.

    cya

    VálaszTörlés
  7. no,itt vagyok!kicsit eltűntem...kattt a citromailedre,és máris olvashatod a részelteket;p
    fhú,olyan vicces a beszámolód^^persze,h emlékszem a vidámparki liftgolyóra!!míg élek,el nem felejtem,ahogy írtad:örök,maradandó sérüléseket szenvedtem,szal ha ilyen a repülés,akkor én éber állapotban nem akarom átéleni....Q szxx...
    no,de örülök,h nem tévedtél el,bár ha el is tévedsz,legalább arra ügyelj,h arab repcsire nem szállj felXD mert akkor végleg lemondhatok rólad,a haláljelentést sem kell megvárni,azonnal tudnám,h már elásott ügy a jövőnk...;)
    nah,de Marjannkám,h írhatsz ilyet,h hasznos fészbukozás??mi van,pénzt keresel vele,csak én nem tudok róla?? azért ez volt a heti túlzásodXD
    fhú,már most tudom,h amikor együtt leszünk kint,és nem talállak majd,akkor csak a konnektorokat kell keresgélnem,és egyik melett ott fogsz csövelni a laptopoddal...tutti hamar rádtalálok majd,hisz ahgy írtad:korlátozott számban található csak meg;p
    ohh,és ez a kedvencem:hogy majd visszafele!!! xD
    jah,és máris szimpatikus a légitársaság:ügyelnek az egészségetekre:100%os gyümölcslével vigyáznak az utasok fittségére!!máris értékelem...biztos green peace aktivista a főnök;P (haver)
    oh,és ettől én besokkaltam volna:Pierce B.üdvözöl elsőként,mint vérbeli koreai^^uh,én elfutottam volna...mit nem adnék azért,ha Mr.Béna jutna nekem^^
    no,nem írok többet,a lényeget elküldtem emailben,a finom falatokat oda tartogattam,tudod,h van ez:ami fent van neten,az többé nem titkos..tapasztalat^^ szal remélem a jelszavadat nem adod ki pénzért...(mert tudom,h rólam eladnál holtgáz képeket;)
    bye by MArjannkám!érezd jól magad,és olvasd el a levelem^^

    VálaszTörlés
  8. Jó, de úgyis csak reggel meg este olvasgatok meg irkálok itt a gép előtt, mert télleg sok a progi... :D És konnektor nélkül télleg meghalok XD

    Mára is azért elég sok mindent terveztünk...nem tom mennyit tudunk majd megvalósítani, de remélem minél többet!!! :D Jövök Susuka meg Yoghurt!! Persze, csak ha lesz rájuk idő^^ Mert akármilyen meglepő Mannusom, jelenleg nem Susuka az első XD

    Nah, háth ennek örülök, csináltam ám több képet is felhőset,de ez a legjobb^^ (meg ugye majd visszafele... :P XD)Háth az a helyzet, hogy miken én is rajta vagyok képek, azok a b.nőim fényképezőin vannak, úgyhogy nem tudom, hogy fogok-e tudni felrakni olyat is, de majd ma viszem az állványt is, csinálunk közös képet és akkor majd rakok fel, mert ma nagyon szupcsi helyekre megyünk majd!! <3 :DDD - ha odatalálunk XD -

    Háth nem, mert elég brutális, szal mondtuk is, hogy ezer felszállást végigülünk, csak ne kelljen leszállni XD Háth remélem nem lesznek olyan sok helyen, mer elég félelmetesek XD

    Akkor mindjárt meg is nézem a citromailt is...^^ Egyébként csakis azért nem tévedtem el szerintem, mert ugye negyed magammal megyek mindenhova és azért ennyien már nem tévedünk el, főleg, hogy az Alíz profi utazó már itt keleten...^^ nem már!!! nem heti túlzás, csak napi ;) :D XD Amúgy így egyedül nehezebb lesz túlzásokat találni, így Nélküled :S de azért megpróbálkozom majd minden nap^^ Ugye?! Én asse bántam volna, ha vmi harabugyi köszönt, mint pl. a Kim Jong Kook, de érted, mi a tökömért pont ez az idióta 007-es?! :S Jó hogy nem Britney vagy vmit tom én :S tiszta gáz :S Ohh majd intézkedem ez ügyben... ;) :D XD Jah, és örülök, hogy tetszett a napi összefoglalóm, remélem a mai is eseménydús és vicces lesz :DD wwwwáááááááááááá legjobb nap lesz a mai!!!(remélem!!) :DDDDDDDDDDDDDDDDD nah most akkor lépek, megyünk felfedezzük Szöult^^ (egy kicsit XD)További szép hétvégét mindenkinek!!^^

    VálaszTörlés
  9. Olvasgatom a helyzetjelentéseidet. Orülök, hogy sok programjaitok vannak. Egy új" világot fedeztek fel". Remélem, hogy az eltervezett programokat megtudjátok csinálni. Azért irok most ide, mert látni szeretném, hogy ez az üzenet is elmegy. Szia. Anyu

    VálaszTörlés