2010. július 21., szerda

3. nap - Szöul, Yeosu

Nah hello mindenkinek! Hétfőn ugyebár lehetőségünk sem volt netezni, most(kedd) legalább van, de egy német csajjal vagyok egy szobában, aki vsz. legalább annyira gépmániás, mint én, és csak egy gép van, mármint hogy csak egy netzsinór - mert wifi itt sincs :S -, szal szerintem majd mindig meg fog kellenem küzdeni vele, ha én is oda akarok majd jutni a gép közelébe. Nah de vágjunk ennyire a dolgok elébe. Kezdjük az elejénél. A mai nap több okból is szerencsétlenül indult és nem is volt annyira jó, sőt igazából csak egy-két pozitívum volt benne :S Nah akkor kezdem. Tegnap ugye még mi magyarok két szobára voltunk bontva, de együtt lehettünk legalább. Nem volt wifi, jó, lenyeltük. De aztán ugye jött az, hogy mától teljesen elszeparáltan leszünk, van aki nem is ebbe a hotelbe került a magyarok közül, mint én, igaz a java szerencsére igen, de akkor is emeletekre vagyunk egymástól :S Ez már reggel sem tetszett egyikünknek sem, mivel tudtuk, hogy ezentúl vagy 6 napig totál egymás nélkül leszünk, mindenféle más országokból érkezőkkel :S elég szár :S nah aztán ugye az Alíz is kicsit beteg lett, az Évinek sem volt kedve semmihez, nekem is hiányzott vki...És ezek miatt reggel annyira rossz volt a hangulat, hogy Alíz felhívta szüleit, hogy ő már nem akar inkább itt maradni, mert tök egyedül leszünk meg minden, az Évi is mondta, hogy neki sincs túl sok kedve maradni így, de azért a pénz miatt mégis, mer ugye azt csak uccsó nap kapjuk majd vissza és háth én is annyira kívánkoztam haza...hogy ha vki a kezembe nyomta volna a pénzt meg minden, szerintem nem tétováztam volna sokat...Szal tiszta szar volt. Még együtt reggeliztünk, a kajciról rakok be képet meg a szállásról is^^ De azután, miután felszálltunk a buszokra, totális elszeparáltság vette kezdetét :S
Nekem már a délelőtti program eleve nem tetszett, mert először "körbefutottunk" Szöulban 3 helyet: egyik helyen be lehetett öltözni tradicionális koreai ruhákba(hanbok), meg megtanítottak minket egy játékra, ilyen társasjáték szerű, legalábbis az egyik része, a másikról rakok be képet, de a nevét sajna nem tom :S ezután a Changdeokgung palotát(kép is lesz lejjebb)néztük meg, majd pedig azt a buddhista szentélyt, ahol mi már voltunk a csajokkal vasárnap...Az első progi még egész jó volt, a másodikkal annyi volt a problémám, hogy miközben a palota felé mentünk nemhogy nem álltunk meg, de mégcsak le sem lassítottunk az ún. Blue House-nál, ami itt olyan, mint Washingtonban a Fehér Ház, szal csak egy szerencsétlen képet tudtam róla csinálni, de azt felrakom mindenképp...A palota egyébként egy óriási és szép területen terül el, több részből áll meg minden és ebből mi kb. alig néztünk meg vmit, mert csak egy óránk volt rá és azt a kicsit is lóhalálában "futottuk" végig :S de akkor magyarázza már el nekem vki, hogy egyáltalán mi értelme van így, ilyen módon belekezdeni a dolgokba és jól összecsapni?! Nah mindegy, szal ezt le kellett nyelnem, mert enyhén piszkálta csak ám a csőrömet a dolog :S jó, nah akkor mentünk tovább és pont ahhoz a buddhista szentélyhez sikerült elmennünk, aminél előtte való nem voltunk a többiekkel :S nah mondom, tök jó :S Ezután pedig a buszon kaptunk 1 üccsit, 1 vizet meg egy banánt. Már kezdtem aszinni, hogy ennyi lesz a napi ebéd, de szerencsére nem, mert bemondta a csajszika, hogy két óra múlva megállunk vmi kajáldánál enni és még választhattunk is kettő közül...és adott kupont, nah mondom, ha kupon, akkor már rosszul kezdődik... :S De végülis nem volt rossz, csak kevés :S Vigyáznak ám itt az ember alakjára, legalábbis egy-két helyen XD :S Kajci után nemsokkal indultunk tovább, mert amúgy Szöulból Yeosuba kb. 6 óra az út. Ezután már csak egy 20 perces megállót iktattunk be és annyi. Buszból fényképeztem néha a tájat, mert tök szép volt, hegyes-dombos, meg ugye a sírok is érdekesek errefelé, vidéken nem olyanok, mint nálunk, ha van róla jó kép, akkor mindenképpen mellékelem^^
Nem néztem meg az órát, de olyan negyed7 - fél 7 fele érkeztünk meg kb.a Chonnan National University-hez, ahol először is átpakoltuk a cuccainak arra a buszra, ami a 4 közül a mi szállodánkba megy, ezek után pedig felbaktattunk a kajáldához. Sajnos az egész egyetemről még nem sikerült képet csinálnom, de lehet, hogy nem is fogok tudni, mert lent nem álltunk meg csak úgy a lábánál és amúgy meg akkora, hogy nem is értem, hogy mi mit panaszkodunk, hogy nem ismerjük ki magunkat az Eltén XD De amúgy errefele minden egyetem olyan nagy és sok épületből meg plusz dolgokból áll...Egy idő után elkezdtünk csoportok szerint leülni az asztalokhoz(én 12-esben vagyok Eun Sunnal együtt :DDD Legalább egy vki velem lesz egész héten^^)Majd nemsokkal ezután megérkeztek a koreai ún."barátok"(buddys). Mindenki kapott egyet és egész héten velünk lesznek^^ Eun Sun is tul.képpen buddyként van itt, pedig ő magyar XD Nah mindegy, vicces :D Nem emlékszem, hogy otthon említettem-e vagy mit tom én má, de nekem egy 14 éves kisfiú, aki 6 éve tanul angolul és jól tud, télleg jól, még jobban, mint Wo Sungék XD Megtudtam még azt is, hogy szöuli, nincs tesója, van egy hala, 8 éve hegedül és 7 éve zongizik és ebből kifolyólag nem DBSK-t hallgat XD :D LOL De tök durva, amior ezt így közölte, akkor Ji Ho jutott eszembe Mogi, meg az az egyetem... XD még a végén ő is ott végzi...fehér ruhában, fehér kocsival, fehér motorral...epüportagként XD :D Kajci után még vagy fél 9ig ott dekkoltunk, addig mindenki mindenkivel beszélgetett meg minden, aztán a koreai buddyk még maradtak, mi meg mentünk a buszokhoz, de előbb még mindenki kapott egy narancs pólót, aminek a mérete L-nál kezdődött és XXL-nél végződött XD LOL mondanom sem kell, hogy mindeninek elkerekedett a szeme, hogy Úristen, hálóingben fogunk mászkálni a fesztiválon vagy mi?! O.o De Logan(szervező) látva ezt, megnyugtatott mindenkit, hogy ezek a normális méretek XD háth jó, mi hiszünk neki, habár, khöm, néha hagy némi kívánni valót maga után, amit tesz vagy mond...nah de mindegy, végülis annyira télleg nem nagy a póló, csak aztán két dolgot emlegettünk a csajokkal, hogy most nem igazán világos a számunkra, hogy ha ezt egész héten hordanunk kell majd, akkor mi a tökömért nem szólt Logan, hogy ne hozzunk semmilyen más felsőt magunkkal...illetve, hogy elég sűrűn fogunk arrok mosni XD Háth ez van. Szal póló osztás után mindenki felszállt a saját buszára. Mivel fogalmam sem volt, hogy hol van szabad hely, mert elég korán felszálltam és akkor még szinte sehol nem ült senki, ezért az Éviék melletti sorban ültem le és reméltem, hogy nem zavar el onnan senki xD Nem zavartak el, sőt, leült mellém a 11-es csoportnak a koreai vezetője és beszélgettem vele egy kicsit. Jaaajjj gyerekek, ő olyan aranyos meg kedves meg minden, kis cuki egyetemista^^ De nem kell ám olyan Gu Jun Pyos srácot elképzelni, de akkor is olyan kis cuki volt. Mondta, hogy alig bírt még a szervezkedések miatt beszélni a saját csapatával, meg kérdeztem, hogy volt-e már külföldön és mondta, hogy volt Kínában meg Japánban is, de mikor megkérdeztem, hogy mennyi időt töltött ott, akkor mondta, hogy ez bonyolult, mert egy trauma miatt amnéziás lett és semmire nem emlékszik, csak a szülei mesélték neki, hogy pár napot volt kint...Sajnos pont azt nem értettem, hogy mitől is kapott traumát, de nem is akartam erről nagyon faggatózni azután, mert itt sosem tudom, hogy meddig mehetek el...egy magyartól biztos tovább kérdezősködtem volna, de féltem, hogy illetlenség vagy nem tom, szal inkább elkerültem ezt a témát...azt felejtettem még el megkérdezni - így utólag rájöttem - hogy mit tanul az egyetemen :S Nah de mindegy, mert remélhetőleg még fogunk találkozni/beszélgetni, mert a 11-12-es csoportnak sok közös programja van^^ Mondtam is neki, hogy milyen kár, hogy nem az ő csoportjában vagyok XD :D De télleg, olyan kis cuki volt^^ Olyan 9 fele érkeztünk meg kb. a szállásra, arról is rakok be képet...Azután már csak annyi történt, hogy neteztünk, megnéztük egymás szobáit. Kiderült, hogy nemcsak Eun Sunnal, hanem még egy német és még két koreai lánnyal leszek egy szobában és ebben a szép dolog az, hogy csak egy francia ágy van a szobában, meg számítógép kábeles nettel meg egy Samsung tv, szal Eun Sun, az egyik koreai lány meg én a földön aludtunk^^ De a lényeg, hogy van net!!!! :DDD azzal én akár a szabadban is elalszom, csak legyen net XD :DDD Nah akkor remélhetőleg honapra megkapom a választ Ágostontól, hogy miért is nem megírni a bejegyzéseimet és minden megoldódik...nah de most tiplizek alukálni, mert holnap hosszú napunk lesz :S
Az aranyköpések rovat ezentúl szerintem hosszú ideig szünetel, mivel eléggé el vagyunk szeparálva egymástól... :S A jelenlegi szállásról pedig majd legközelebb rakok fel képet ;)

Mai képek:

Blue House
Changdeokgung palota
hanbok(koreai tradicionális öltözet)


úton Yeosu felé a buszról:










az egyetem, ahova érkeztünk, vacsiztunk és megismertük a koreai buddy-kat:








3 megjegyzés:

  1. Magyarázat: náluk már holnap van. :D

    Remek képek!

    VálaszTörlés
  2. Háth azért annyira nem remekek ablakon keresztül, de jobb, mint a semmi^^

    VálaszTörlés
  3. Mariann, ne feledd el, hogy holnap már hétfő, és keddem 10.30-kor indul a géped, ami azt jelenti, hogy legalább 8.30-ra a repüéőtéren kell lenned. Jól oszd be az utolsó napodat, ne, hogy le késd a gépet. Külonben a forma 1-et a stombatit is és a vasárnapit is felvettem. Szai Anyu!

    VálaszTörlés