2010. július 16., péntek

Indulás előtti nap

Nos, ez a nap is elérkezett! Megszületett az első bejegyzésem!!^^ Dejjjóóóó :D Mindig is szerettem volna blogot írni, csak sosem volt miről...de megfogadtam, hogy amikor kijutok Koreába, akkor arról mindenképpen írok! //de azért ne csüggedj Mannám... ;) XD//Kisebb-nagyobb nehézségek árán, de sikerült elérnem ezt a célomat is, mert holnap 11:40-kor indul a repcsim és 27-én 21:00-ra ér vissza, ha minden jól megy. Tisztában vagyok vele, hogy ez nem Oscar-díjátadó vagy ilyesmi, de szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített nekem, hogy a dolgok simán menjenek!! :D //Évinek!!! Anyunak(L) Mirának^^ Süninek ;) Nórinak :) Nővéremnek :D - azt, hogy kinek mit, tudjátok jól ;)// Tudom, nem valami hosszú idő, amit kint fogok tölteni, de az ígéret, még ha csak magamnak is teszem, akkor is betartandó dolog, illetve a kicsit is becsülni kell, ezért kezdtem bele ennek a blognak az írásába. Na meg persze azért, hogy ne kelljen mindenkinek külön mailt írni vagy msn-en, fészbúkon órákat tölteni azzal, hogy tájékoztassalak, mi is a helyzet - mert úgysem lesz rá időm :P. Ha érdekel, hogy mi van velem, akkor majd szépen ellátogatsz ide és elolvasod :P
Mai teendőimmel, vagyis a pakolással sikeresen elkészültem. Remélem semmit nem felejtettem el és mindent beraktam, amire szükségem lehet. Ha nem, akkor biztos Koreában is be tudok majd szerezni hasonlót, elvégre is nem egy lakatlan szigetre megyek a világ végére...A holnapi programot pedig már így előre is meg tudom írni, mert nem más, mint hosszas utazás :S Mint már említettem a gépünk 11:40-kor indul. Fogalmam sincs még, hogy hol fogunk ülni vagy hogy is lesz ez az egész, mert lehet, hogy egymás mellé is tudunk majd ülni, legalábbis így tervezzük, aztán majd ott kiderül, hogy mi lesz belőle^^ Elvileg 15:00-ra érkezünk Helsinkibe és 17:30-kor indulunk onnan tovább, majd másnap reggel 8:20-ra érünk Incheonba. Igazából félek egy kicsit vagy csak izgulok, nem is tudom, mert még sohasem repültem(ill.van még egy dolog, de az más lapra tartozik... ;). Ugyanakkor kíváncsi is vagyok már, hogy milyen lehet...Legjobban pedig természetesen azt várom, hogy az incheoni reptéren kiszálljak a gépből és meghódítsam Koreát!! - vagy legalábbis körülnézzek egy kicsit Szöulban és Yeousuban XD Már most annyi tervem van, kíváncsi vagyok, miket tudok majd ezek közül megvalósítani, remélem minél többet!!^^
Most, így előre, egyenlőre ennyi, de amint lesz időm és internet közelébe jutok, megírom, hogy élek-e még XD Nyugi anyu, csak vicceltem ;) :D Néhányotoknak biztos furcsa lesz, hogy nem értek majd el sem fészbúkon//nem lesz, aki bökdössön :P// sem msn-en, ahogy eddig...//ugye Manna & Gabi?! XD//ami biztos borzalmas lesz XD de bírjátok ki ezt a kevés időt nélkülem :P :D tudom, könnyű nekem mondani, de nektek attól még nehéz, megértem én, de nyugi, nem örökre megyek el... :D XD nah akkor majd jelentkezem, legközelebb már Koreából ááááááá!!! :DD Jó hétvégét mindenkinek!!!

14 megjegyzés:

  1. Hahó, Évi vok, csak nem tudom a jelszavam. xD Se a felhasználónevem. o.O xD Te is izgulsz, látom! :D Holnap találkozunk, és legyen sikeres a blogod! :D

    VálaszTörlés
  2. Nah, hát megígértem h írok majd ide is komikat, nehogy hiányt szenvedj tőlük, ha esetleg télleg nem leszel elérhető facebookon, bár sztem ennek az esélye igen csekély:D
    Hát izgulok érted h milyen lesz és mennyire tudsz elboldogulni a világ másik végén, főleg ahol nem igazán csak kóreaiul tudod megértetni magad:S
    Nah légy jó! Aztán figyelem a bejegyzéseket:D
    (Gabi)

    VálaszTörlés
  3. Huh micsoda forgalom van errefele, pedig még el sem mentem XD

    Köszi Gabi!!! *ölel* Azért reménykedem abban, hogy ha több nem is, de legalább annyi időm lesz felmenni fészbúkra, hogy megbökdösselek benneteket!! XD :P

    Szia Évi!!! :DDD Wooww és mindezen viszontagságok ellenére mégis kommentelsz?! *.* micsoda jó barátnőim vannak nekem!! <3 :D majd kölcsön adom a laptopomat kint is ha kell, hogy el tudd olvasni a blogomat, nehogy lemaradj vmiről!! ;) :D Nanááá!!! teljesen-totálisan izgulok!! áááá >.< Jaja, akkor majd a reptéren...viszont úgy néz ki, hogy csak 9re érünk ki...remélem nem fogsz sokat ott ülni egyedül a szüleiddel...majd mindenképpen hívlak, mikor megérkezünk ;) nah csáááoo :DDD

    South Parkban vietnám, Döglött aktákban vietnám...mi jöhet még?! :D (utóbbit amúgy nem nézem XD csak most lusta vok felkapcsolni a villanyt és a tv fénye helyettesíti azt XD)


    Egyébként nem bírok rájönni, hogy ez a blog miféle időszámítást használ XD lol Hol lehet ezt beállítani, hogy normális legyen, ne úgy, hogy én a bejegyzést 16:16-kor írtam és az első komment meg ugyanazon napon 11:29-kor érkezett?! Kedves Kolléga, tudna ehhez esetleg vmi építő jellegűt hozzáfűzni?! :D

    VálaszTörlés
  4. no,én mint legeslő Követőd tiszteletemet teszem!;)hogy miként szorultam be két legkedvesebb ismerődöd közé foggalmam sincs,de a látszat ellenére tisztáznám,-ha már egyszer magánlevelet nem válthatok veled-h én vagyok a number 1!!!XD
    szóval:
    azt hittem,h egy kis regényt fogsz írni,hisz már napok óta ezen első beszámolón ügyködtél(biztos azért küldtél el ma több ízben is,h még finomítgasd;P
    mindenestre megérte a fáradozást,ugyanis itt jobban átjött a 8csávón^^,hogy rapesel a boldogságtól az utazás miatt^^
    azért ha nem baj néha hozzágondolok a leírtakhoz egy pár hiányzó részletet^^azért ha jonyboy-t meglátod,hozd haza nekem!^^
    U.i.:Svédcseppet vigyél-tudod:MINDENre jó!^^úgyhogy zuhanás ellen is...bár arra nem lesz szükség,hisz akkora áldást kaptál,h egy egész földgolyót beterítette^^bőven jut belőle az egész légitársaságnak^^
    no,ha Puki Asszonyság meg nem előz,akkor hallani fogom,h reggel beletaposol a gázba.tudod:csak ahogy én szoktam^^
    no,remélem nem gáz,h itt ennyi értékes gondolattal építem a jövőt!
    bye by lady... hm még mindig nem tudom,h mi lehetne gaga helyett...épé

    VálaszTörlés
  5. Egy percig sem kell aggódnod Mannám, persze, hogy Te vagy no.1, hisz Te vagy a kis wifeüm :D Ahh Manna!!! olyan gáz vagy!!! nem napok óta ezen ügyködtem, hanem eccer megírtam és utána még hozzátoldottam a napokban kb. egy mondatot, oszt szevasz-tavasz :P Feltétlenül elhozom, de nem tudom, hogy engedik-e csak úgy hazaruccanni az öregek otthonából...XD nem tom mennyi kimenőjük lehet, lehet, hogy már elhasználta sz összes alkalmat, szal...háth nem tom, de ha találok vmi hasonló korú és fizikumú harabugyit, akkor hazahozom Neked ;) :D hihi... :DDD Nah és hallottad, ahogy elsuhantunk?! :D pff...nah de most mennem kell, mert minnyá indulunk ki a reptérre, szal legközelebb már télleg csak Koreából jelentkezem!!! :DDD nah csáo Mannám!!! Maaannnnnaaaaaaa ááááááááááááá XDDD

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, jó utat kívánok magam és a Microsoft Development Network Web Development Administration Team magyar munkatársai nevében!

    VálaszTörlés
  7. wow, nha most mukod;)
    tehát akkor ma az Esztergomi Nemzetközi Reptérről elrepülsz Phenjanba...nájsz.
    Kimnek add át baráti üdvözletem. De most lépek. Dolgozni köll, vár a csini raktároslány a Kútvölgyiben;)

    VálaszTörlés
  8. Nah látod, én mondtam, hogy biztos jó a cím :P Háth még Esztergomi, de igazából, már Annáék rajta vannak az ügyön, hogy mivel közel van a saját villájukhoz(meg étkészletükhöz XD), ezért jogi útra akarják terelni az ügyet. hogy Molnár Nemzetközi Reptér legyen, háth nem tom, szal a Molnár zebra, meg egyebek után...szerintem simán menni fog :DDD De azért naon remélem, hogy nem Phenjanba érkezünk XD lol Mindenképpen átadom, ha kell, galamb vagy palackpóstát küldök... ;) :D Háth akkor siess, ne várasd meg... :D

    Ágoston, lécci!!! Azt is megválaszolod majd, amit Tőled kérdeztem az előző bejegyzésemben...?! tudod, kolléga... ;) XDD

    VálaszTörlés
  9. Hehe!Milyen forgalom van itt és még csak itthon vagy:D Mi lesz kint???folyton a blogbejegyzéseket fogod olvasgatni????
    Látom Évin kívül csak én vok itt névtelenségbe burkolva,úgyhogy tudod ki bővíti további hülyeségekkel a megjegyzéseket:S
    Jó utat!Kivi vok milyen lesz:)
    Anna nem is tudtam h le is maradt erről a Mariannéról...ein Kórea lol

    VálaszTörlés
  10. Nah, te most már a 12000m magaságban vagy...

    VálaszTörlés
  11. Ugye?! *.* olyan jó, hogy máris jöttök és írtok!!! <3 *.* aszittem tök üres lesz a blogom, de nem!! cejetek itt mindenkit!! <3 *.* :DDD nem-nem, csak majd mikor időm engedi, pl. most, hogy itt(Helsinkiben) és várunk, hogy továbbindulhassunk^^ de akkora szar itt az ingyenes wifi, alig indult el, meg mindig ledobott :S Ohh, igen, ne izguljatok, a stílusotokról ált. felismerem, hogy ki írt, persze jobb lenne névvel, de így is rá fogok jönni... :P XD Én se tudtam, hogy lemaradt róla, de az Anna eleve késve született, szal gondolhattam volna XDDD lol

    Mannaaaa!! Itt a reptéren már sok a ferde szemcsi ;) :D Annyi koreai van itt, mint vmi turistacsoport, pedig igazából mi vagyunk a turisták XD lol

    Te pedig nemsokára szabin... ;) :D Jajjj ne is mondd, olyan magasan...olyan szép...<3 *.* és olyan messzi... T_T de jó lesz azér...mostmár megjött a kedvem, csak otthon voltam olyan szomcsi...^^ :DDDD

    VálaszTörlés
  12. egy a lényeg...ne hajózgass hadihajókkal mostanában...sosem tudni...
    Arirangról majd hozz ajcsit pár wonért;)
    áh kútvölgyis csaj morci volt...és nem toma nevét, csak hogy vmi Dorottya...

    VálaszTörlés
  13. Ó, elnézést, kollegina, kimaradt véletlenül...

    Mindenkinek a saját időzónája szerint jeleníti meg, a szerkesztő a következő módon állíthatja:

    Irányítópult (Control Panel) --> a blogoldal neve alatt BEÁLLÍTÁSOK (Settings)--> fent a 3. tab "Formázás" (Formatting) --> Időformátum, Időzóna legördülő menük (Time format, Time Zone) --> BEÁLLÍTÁSOK MENTÉSE nagy sárga gomb alul.

    Voila. :-)

    Légy jó, vigyázz a ferdeszeműekkel / ;-) /, és érezd jól magad! :-D

    Üdv.:
    Ágoston

    VálaszTörlés
  14. Nah Üdv mindenkinek Incheonból!! :D kb. 2 órája érkeztünk meg, de majd részletesebben este, mert ma még előttünk az egész nap... :D tiszta gáz, hogy otthon még csak hajnali negyed 4 van, mer senki nincs fenn se fészbúkon se msn-en XD és ez így booooooring XD

    Köszi Ágoston...^^

    Nah tessék, biztos azért volt morci, mert elkéstél.. :P

    VálaszTörlés