2010. július 24., szombat

5. nap - Yeosu

Csütörtök: Mint már említettem a Facebook-on, a mai nap a Family Outing és a kpop jegyében telt^^ Először elmentünk egy térre kimcsit és bibimpabot csinálni - ahol CSAK Neked Mannuskám, lefényképeztem két pálmafát^^ Mi Kyung nézett is rám...és mondtam neki, hogy a legjobb b.nőm, tudod Best Frend XD nagyon szereti a pálmafákat és neki fényképezem^^ - Minden asztalnál 10-en lehettünk. Kaptunk ilyen átlátszó, tul. képpen én úgy neveztem el, hogy zacskós kötény XD mert olyan, mintha zacskóból lenne...és tök idegesítős volt egyébként, mert a meleg miatt hozzám tapadt állandóan :S Aztán megkaptuk a hozzávalókat is, össze kellett keverni, olyan zacskós kesztyűvel XD (Tudod anyu, amit múltkor kérdeztem, hogy nálunk vajon hol lehet kapni) Ezután pedig az összekevert "töltelékkel" meg kellett tölteni a káposztát és már kész is a kimcsi^^ A hozzávalókat sajna nem tudom megnevezni, a paprikán, a són meg vmi rákszerűn kívül, mert furi neveik voltak, és nem írtam le sajna, de ha vkit érdekel, akkor majd külön megkérdezem Mi Kyungot, ő tudja ;) viszont képeket készítettem mindenről, szal azt mindenképpen mellékelem^^ Miután kész voltunk vele, oda kellett vinni a színpadhoz és fényképezkedtünk az elkészült  kimcsikkel^^ :D Majd következett a bibimpab, az egyik kedvenc kajám <3 nyammm :D Ehhez is odarakták a hozzávalókat, majd nekünk kellett felszeletelni meg megsütni és odavinni a színpadhoz, ott fényképezkedtünk vele, majd összekeverték és végre ehettük!!! :DDD Ehhez ugyebár kell sült hús, olyan pulgogi féleség, tojást raktunk még bele - tudod Manna, mint mi multkor a kimpabba, olyan tojást...- ubit, répát és asszem ennyi. De ha nem, akkor majd a kép alá még úgyis odaírom, de hirtelen most nem emlékszem több hozzávalóra. Közben Mi Kyunggal  fényképezkedtünk is meg minden, aztán én bevágtam két tál bibimpabot XD Annyira éhes voltam már és olyan fincsire sikerült, hogy nyammm nyammm <3 :DDDD Az egyik koreai lány, neki még nem jegyeztem meg a nevét, mert nem talizunk olyan sokszor...vagy 6szor elmondta, hogy ő mennyire bír engem XD mert, hogy ismerem az "összes" kpop bandát, meg annyit eszek, mint egy koreai meg mit tom én XD lol nagyon vicces volt XD jah meg azért is, mert megettem félig azt a nemtom mit, amit az orrom elé nyomtak - Mira, Te lehet, hogy tudod, hogy mi a neve -, volt benne jégkocka, talán víz, vmi magok, ubi meg só és még vmi lehetett benne, mer olyan furi íze volt, de én csak a csíkokra szelt ubit ettem meg belőle, mert túl sós vagy olyan nem is tom milyen íze volt, talán még ecet is lehetett benne :S nem tom :S Szal eléggé jól laktam megint :DDD - random bejegyzés következik XD - ugye el vok maradva az írásaimmal és ezt most éppen itt a fesztivál közepén írom, mert nemsokára kezdődik a dance practice - Sorry, Sorry és addig gondoltam, hogy megírom, mert a szálláson nem igazán van időm...És itt vok most abban az épületben, ahol a tornaterem van és van ugyebár a kis cuki amnéziás pasim és ugye én itt tökre bele voltam merülve az írásba meg minden, szal észre sem vettem, hogy ő megy el mellettem és beállt mögém és megszólított XD lol szal mostmár ezer és egy százalék, hogy engem tuti nem felejtett el XD aztán aszonta, hogy azt hallotta, hogy azt szokták mondani, hogy a magyar nyelv az üzbegisztánihoz vagy vmi ilyesmihez hasonlít O.o Én meg mondtam neki, hogy életemben nem hallottam még erről XD Esetleg Ti?! Lehet, hogy csak én vok ennyire műveletlen... O.o Aztán elment fogat mosni XD Tiszta aranyos ez a gyerek :D Hazavinném szuvenírnek :D -
Nah de visszatérve a tegnaphoz...a kajci után egyenesen egy ilyen saras Family Outingos helyszínre mentünk kb. XD Tudod Manna, mint amikor ott tapicskolnak a sárban, aztán megeszik, amit találtak :D Nah, háth mi is pontosan ezt csináltuk :D DE nagyon poén volt, mert ugye mi nem kaptunk olyan hacukát, mint amit ott szoktak, szal zokniba vagy cipőbe kellett bemenni :D persze ezt tudtuk előre, szal én is vittem olyan zokni, amitől nem félek, ha örökre el kell búcsúznom^^ Fuh, annyira gáz volt XD ott tapicskoltunk az Évivel az iszapban, nem mondom milyen volt, mert akkor mindenki elképzeli... XD De amúgy az Évi olyan vicces volt egész végig, mert ugye én ott ugráltam, meg vigyorogtam meg minden, hogy végre én is Family Outingolhatok, amit egész életemben akartam XD És egyfolytában ott mondogattam, hogy "igggeeeeennn, dejó Family Outing" meg hasonlókat és akkor erre ilyet szó nekem az Évi, hogy "Jó, oké, de hol itt a család?!" XD lol akkora poén volt, ezt így nem lehet visszaadni, de naon nagy volt XD Gyűjtöttünk kagylócskákat meg figyeltük a mozgó dolgokat, néha rájuk is léptünk, szal kicsit bundi volt így zokniban xD De ezt akkor sem hagyhattam ki. Aztán a koreaiak bevadultak és elkezdtek sárral dobálózni meg minden, ami tök poén volt, be is álltam volna szívesen, mert reggel kaptunk új pólót, meg vittem váltóruhát is, de mégsem akartam beállni, mert ezt a nacit még szerettem volna felvenni a héten...pedig de mentem volna én is...mekkora volt...!!!! :DDDD Mindenki lezuhanyzott meg megmosakodott, illetve én még ettem vmit(azok közül, amit fogtak...), amit nem is szerettem volna tudni, hogy mi, viszont megkóstolni mindenképp és egy koreai srác a kezembe nyomta, szal nem volt más választásom... XD Nagyon fini volt, de a végén egy kicsit kesernyés, mint amikor a májon rajtamarad egy kis epe. Nah jó, azért nem annyira durván súlyos, de egy kicsit kesernyés volt a vége, mindenképp^^ Volt akinek be kellett kötözni a lábát vagy kezét, mert elvágták a kagylók...Szal aztán mindezek után visszaindultunk a jó öreg tornatermünkbe - ahova lassan beköltözhetnénk -, hogy meghallgassunk egy nem tom milyen nemzetiségű nőt - de nem keleti - a koreai kultúra érdekességeiről. Szal megint megtudtam pár új dolgot, amiket eddig nem, meg persze elhangzott olyan is, amiről már hallottam korábban...^^ Most nem sorolom fel, de ha vkit érdekel, akkor annak szívesen elmondom...^^
Ezután pedig következett ááááááááá és áááááááááááá, mármint öööö nem, hanem a Super Junior - Sorry Sorry-nak a betanulása ááááááááááááááá :DDDDDDDD De kezdjük az elején, csak szépen sorban...^^ Először is vmi csajok meg két idősebb(30 körül) nő mentek fel a színpadra és gyors megtanították a Yeosui fesztivál hivatalos táncát, khömm, háth izé, szal ahhoz egy kicsit bonyi volt, hogy kb. fél - 3/4 órás gyakorlás után máris tudjam :S Főleg, hogy először láttam életemben :S ah mindegy, a koreai csajoknak sem ment jobban mert akármelyiküket kérdeztem, pontosan egyikük sem tudta megmondani, hogy hogy is van az, amit kérdezek, csak, hogy ő így táncolja, ennyi XD és aztán feljött egy profi 4 tagú tánccsoport a színpadra(3 lány és egy - tudjátok, kis - fiúcska *.* <3). Eltáncoltak egy SNSD számot, aztán a Sorry Sorry-t <3 - de annyira kész voltam, hogy elfelejtettem felvenni, szal csak a betanulásról vannak videók XD - és még mit, amit nem ismertem. Majd ezután betanították az összes, 12 csapatnak a Sorry Sorry-t félig. Majd csapatonként végignézték és minden csapatból kiválasztottak kettőt, aki a holnapi Opening Ceremony-n előadhatja. Míg a csapatunkra került a sor, én még mindegyik csapattal végigtáncoltam, úgy izgultam...Szabinát is majdnem kiválasztották, kevésen múlt a dolog...De igazából én nem akartam, hogy kiválasszanak, mert ugye totál lámpalázas vok és ebből kifolyólag mindent elfelejtek, ha közönség elé kell lépnem...De azért szerettem volna jól csinálni. Háth az a helyzet, hogy túl jóra sikeredett, ugyanis engem is kiválasztottak XD :DDDD wwwwíííííí Ahh, de azért rendesen ideges voltam akkor, fuh, még azon is gondolkodtam, hogy inkább visszamondom, de ha már eccer kiválasztottak, akkor már azért mégsem...Kicsit később pedig elkezdtük megtanulni a tánc elejét, végét, illetve azt, ami még kimaradt...Mindenki szerint tök jól ment nekem, de szerintem nem XD Pedig még a mellettem álló koreai lány is aszonta...^^ Ő is tök aranyos egyébként, olyan kis menő fajta...^^ Jajj és ki ne felejtsem már a lényeget!!! <3 Hisz a lényeg itt a kis fiúcska Szonszengnim volt!!! Olyan kis cuki volt!!! <3 (Neked bejött volna a segge Manna XD) Szal így már örültem, hogy benne vok a kiválasztottak között :DDD kis cukiiii *.* <3 :DDD Róla is rakok be képet ;) Kb. 3 órán keresztül tanultuk a táncot, de úgy éreztem, hogy nem tok semmit :S és amúgy igaz is volt XD a tánc után ugyanis már nem csináltunk semmit, hanem mentünk haza és mire hazaértünk már nem tudtam pontosan a lépéseket, csak a refrénét :S Szal totál ki voltam, nagyon nem ment :S de nem volt időm pánikra, mert pont visszajöttek a szobatársaim, szal az aznapi próbának annyi volt, ami talán nem is olyan gáz... :S fészbúkoztam még utána, meg a bloghoz is írtam, csak vhogy nem ment a képfeltöltés :S Nem tom, szerintem Ágoston vmit frissíthetett rajta, mert másabb az egész, mint azelőtt, hogy besegített a szerkesztésbe :S nah de mindegy, ő ért hozzá, majd megkérem, hogy csináljon meg akkor pár dolgot, amit én nem tok...Nah, de most lépek, elteszem magam holnapra, mert holnap nagy nap lesz!!! :DDDDDDD The day of the performance!!!! yyyaaaayyyy :DDDDD


Mai aranyköpések:  
 "- Éhes vagyok.
- Kérsz gumimacit?
-Aham, egyébként utálom a gumimacit." by én & Évi

"- Végre Family Outingolunk!!!! Ez az!!
- Hol itt a család?!" by én & Évi

"Áááááááá!!!
- Mi van?
- Beleléptem egy polipba!!" by én & Évi


                              Mai képek:


Mannám!!! CSAK Neked ;)
Kimchi készítés közben^^
A munka felénél
És kész életem első kimchije!!! :D
Bibimpab hozzávalók
Még összekeverés előtt fényképezkedtünk vele^^
Kész <3 nyammm *.* Ki talál meg engem a képen?! ;) Ott vagyok ám!!^^ 
Mi Kyunggal^^
Family Outingolunk!!!! :DDDD XD
Ott a rák!!!! O.o wwoowwwoowwwoo és ezekben a kisebb csigaházakban is voltak ám, ott mentek arrébb!! O.o
Itt már nagyban folyt a sárcsata
 És a végeredménye:




Előadás közben a tornateremben XD
Szerintem poén: a jobb oldali srác dél-afrikai, a bal oldali lány európai XD 


 Amikor unatkozunk, akkor játszunk^^






 Super Junior - Sorry Sorry - tánc tanulás





Ezért a képért már megérte minden... <3 *.* :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése