2010. július 24., szombat

4. nap - Yeosu

Szerda: Reggel fél 8ra kellett kimenni a hotelek előtti parkolóba. Fel is keltünk kb.6:20-kor, de aztán ellébecoltuk az időt XD és végül már késében voltunk XD aszittük Eun Sunnal, hogy mi leszünk, akikre várni kell, erre nem viccelek, de a fél társaság 45-kor vagy még utána vonult ki a szállodánkból a többiekről nem is beszélve, szal no comment. Még simán gépezhettem volna :S Ezután elmentünk kajcizni oda, ahol az egész délelőttöt töltöttük, van róla kép...a nevét nem tom XD Fincsi volt a reggeli, amit nem fényképeztem le, mert annyira nem volt lényeges...volt zsömle, ilyen kisebbfajta, tojás, gabonapehely, vmi leves vagy mi, egy kis felvágott, koktélvirsliszerűség, tej meg lekvár, jah és term. víz XD szal azt ettünk ezek közül, amit akartunk^^ Ezután átvonultunk a tornaterembe, a csapatok leültek soronként egymás mellé és amíg nem kezdődött el, addig fényképeztem, főleg a magyarokat és a buddyjukat^^ majd felrakom őket, a nevek még egy kicsit hiányosak, de majd menet közben pótolom^^ Volt egy kis megnyitóbeszéd, aztán minden csapatból külön-külön kivonultak a buddyk és egy kis megnyitó "számot" adtak elő. Ilyen csapatbuzdító meg ilyesmi volt, de csak kb. egy mondatos XD lol Ezután volt egy kis tapsolós játék, ami közben a Heartbreaker szólt, a kis koreai buddym meg meglepődött, hogy hogy tudom a szövegét... XD lol háth, pedig ha tudná, hogy Shinshokun is szoktam kérni...XD Aztán minden csapatnak körbe le kellett ülni és folytatódott a közös játék, a csapatok egymással versenyeztek. Jah és volt egy MC-nk (Manna, Klér, Mogi, nektek kötelező emsi-nek olvasni XD) aki elég vicces volt, néha túlságosan is...gondolta ő xD de nem, amúgy télleg vicces volt^^ Játszottunk futós, kő-papír-ollós, lufipukkasztós meg már nem is tudom hogy milyen játékokat...Ezután volt csapatmegbeszélés, fotózkodás közösen, blog írás. Igen, jól olvasod, blog írás, ugyanis a programban benne van, hogy minden csapatnak kell egy blogot vezetnie péntekig és, ahogy a játékokra, erre is kapunk pontokat és még ajándékokat is lehet nyerni a végén...szal bele kell húzni, megcsináljuk!!XD lol Majd következett az ebéd, ami nem volt nagy cucc. Rizs, tintahal, kimcsi, meg még vmi erős, vmi gombásleves, ami szintén erős volt, ezért csak a gombát ettem ki belőle és asszem ennyi. Délután hajókázni mentünk. Yeosunál közel 400 sziget helyezkedik el. Természetesen nem hajóztuk végig az összeset szerencsére XD Azért írom, hogy szerencsére, mert mindenki hulla volt és igazából a 3/4 társaság bealudt a hajón, engem is beleértve XD LOL Aztán pont jókor ébredtem, mert amint kinyitottam a szemem, ott volt egy sziget, ami tök szép volt és lefényképeztem^^ Szal itt igazából semmi különös nem történt. Talán egy említésre méltó dolog, mégpedig az, hogy a hajón pont szemben, több székkel arrébb ült a kis amnéziás "pasim", de fogalmam sem volt, hogy emlékszik-e rám vagy nem és hogy most odaköszönjek-e neki vagy fölös a dolog :S háth végül odaköszöntem és visszaköszönt, de engem ez nem győzött meg arról, hogy fel is ismert XD nah szal ennyi kb. Ezt csak egy későbbi esemény miatt írtam le amúgy^^ meg szerencsére mindenki egy helyen volt, úgyhogy mi magyarok is tudtunk együtt dumcsizni^^ Még megnéztünk egy múzeumszerűséget. Arról szólt, hogy milyen lesz Yeosu a jövőben, háth ha mindazt vagy akár csak a felét is megvalósítják annak, amit a filmecskén meg a képeken láttunk, akkor odaköltözök, mert fuh, nagyon szép lesz, futurisztikus és környezetbarát is minden szinten^^ De a nap fénypontja csak ezután várt ránk!!!! Ugyanis vacsizni mentünk.Először azt mesélném, ami a buszon történt. Háth az a helyzet, hogy nekem semmi bajom a buddymmal, meg neki sem velem, de msot értitek, szal mégiscsak 14 éves kis srác. Most mit kezdjek vele?! :S Szal ő ült a haverjaihoz, én meg Eun Sunhoz eddig. De most egy másik lány megkérdezte, hogy odaülhet-e mellém. Mondtam, hogy persze. Mint később kiderült, Mi Kyungnak hívják és az ő csaja nem tudott kiutazni családi problémák miatt, ezért most egy másik koreai lánnyal osztozik egy másik lányon. Beszélgettünk egy kicsit, aztán a kajáldában is egymás mellé ültünk meg persze az ő csaja is ott ült a másik oldalán, de velem többet beszélt, mint vele...Amúgy ez ilyen üdvözlő vacsora volt, szal egy tök szép, rendezvényekre szánt helyre mentünk. Esküvőket is tartanak ott, meg minden, szal télleg jó hely^^ Az a hír járta, hogy csomó kajából választhatunk, van keleti is meg nyugati kaja is XD Kimpabtól a spagettin át a pizzáig és rákokig minden megtalálható lesz. Ez így is volt, svédasztal volt. Mondanom sem kell, hogy már alig vártuk, hogy végre befejezzék a köszöntő beszédet, hogy ehessünk már!!! Amúgyis mindenki nagyon éhes volt, de így, hogy megláttuk, hogy micsoda királyi menü vár ránk, így meg aztán pláne!!!^^ A beszéd végeztével meg is rohamoztuk az asztalokat és mindenféle jóból válogattunk!!! Majd mellékelem a képet ;) De most komolyan, én ilyen jót és sokat és változatosat utoljára nem is tudom, talán a Wasabiban ettem még anno a tél folyamán, de az meg japcsi kaja volt, szal nem hasonlítható össze annyira azért...Szóval majdhogynem azt kell, hogy mondjam, hogy életemben nem kajciztam még ilyen jót!!! Totál teli voltam, hmmm, nyammm-nyammm <3 és még dinnyét is ettem utána, ilyen kis kockákra összeszeletelték nekünk^^ Még most is ha arra sok fincsi kajára gondolok... *.* Eután még visszamentünk a tornaterembe eligazításra meg készülni a holnapi bemutatkozásokra, illetve edénykét festeni, amit meg is kapunk majd a fesztivál végén. Fényképeket is csináltunk még...De ez már este olyan 10 - fél 11 között lehetett, szal olyan fáradt voltam, hogy semmi ötletem nem volt, hogy mivel díszítsem a tálkát, ezért mindenkivel aláirattam, aki éppen ott volt és jelenleg a baráti körömhöz tartozik nah meg persze nem maradhatott le róla a Dong Bang Shin Ki felirat, a dátum, szmájli és csillagok sem^^ szal végül ezek vannak rajta^^ És végül jöttünk haza alukálni!!!!^^ Haza fele is Mi Kyunggal ültem, nagyon kedves lány, kár, hogy eredetileg nem ő lett a buddym, aranyos, meg minden és szívesen beszélgetek vele, meg úgy jó együtt lógni is^^ szal remélem holnap is majd sok idő töltünk együtt^^ nah mára bezár a bazár, byeeee everyone^^ Sajnos aranyköpések ismételten nem születtek ma, mert hullák voltunk...

Mai képek:


A tornaterem kívülről és belülről - itt töltjük a mindennapjainkat^^ 
A mi  csapatunk, a 12-es^^


 Buddyk & mi:
 Évi & Hyun Ji
Szabina & Ga Eun
Alíz &Na Yeong
Enikő & Jae Won
Kata & An Sola
Eun Sun & Paul
Rebeka & Yoon Su
Nóri & Jong Ho
Hong Gil Dong és Én

Csoportkép(12-es)^^

Lufifújós játék, a mi csapatunkból a jobb szélén álló ausztrál lány ment^^ 
Kő papír olló :P
Bal oldalon az amnéziás pasim XD a jobb oldalit pedig tök bírom így külsőre, habár nem láccik itt annyira, de vörös a haja, ő is vmielyik csapat Team Manager-re ^^
Buszunk belülről



Hajókázás:
















Az étterem kívülről, belülről
A kajcim <3 :D (japchae, vmi bulgogi féleség, 2 kimpab, 2 rák, 1 rákos sushi, sali) 


Balra tőlem Mi Kyung, jobbra Hye Myeong és Ji Eun 
És a remekművek (enyém az innenső jobb oldali^^)
Mod.: Elnézést kérek a késésért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése